ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΤΟΜΟ 108113370

Παράδοση σε 4-6 μέρες

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Το παρόν έργο αποτελεί αναμόρφωση παλαιότερης εργασίας μας, η οποία αποτελούνταν από δύο τόμους. Ο πρώτος εκδόθηκε το 1981 με τον τίτλο: Μάθηση και Διδασκαλία: Τόμος Α΄: Μάθηση και ανατυπώθηκε έκτοτε, πολλές φορές, με ορισμένες προσθήκες και βελτιώσεις. O δεύτερος στοιχειοθετήθηκε, κατά το μεγαλύτερο μέρος του, την ίδια περίοδο. Καθυστέρησε, όμως, να εκδοθεί για διάφορους λόγους. Τη μορφή ολοκληρωμένου βιβλίου έλαβε το 2005, οπότε και κυκλοφόρησε με τον τίτλο: Μάθηση και Διδασκαλία. Τόμος Β΄. Θεωρία, πράξη και αξιολόγηση της διδασκαλίας. To 2006, αναμορφώθηκε, μερικώς, και έκτοτε ανατυπώθηκε αρκετές φορές.
Οι παραπάνω τόμοι συγχωνεύθηκαν σε ένα και στο περιεχόμενο τους έγιναν μερικές αλλαγές με την προσθήκη νέων στοιχείων, τα οποία προέρχονται από τη μελέτη της σύγχρονης ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας, και την αναθεώρηση ορισμένων σημείων του. Έτσι προέκυψε το "ανά χείρας" σύγγραμμα, το οποίο διατηρεί τη δομή και τη διάρθρωση του προηγουμένου. Αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο εκτίθενται οι σχετικές με τη μάθηση θεωρίες και εξετάζονται διάφορα ζητήματα συναφή με τις διαδικασίες της μάθησης και τους παράγοντες που την επηρεάζουν. Το δεύτερο μέρος πραγματεύεται θέματα σχετικά με τα αναλυτικά προγράμματα, τη διδακτική μεθοδολογία και την αξιολόγηση της διδακτικής πράξης.
Η παρούσα εργασία προορίζεται να χρησιμοποιηθεί, όπως και η προηγούμενη, ως διδακτικό εγχειρίδιο. Μ' αυτή την προοπτική έγινε και η μερική αναθεώρησή της. Στόχος της είναι να προσφέρει σε εκπαιδευτικούς και σε φοιτητές, οι οποίοι επιθυμούν να γίνουν εκπαιδευτικοί, βασικές γνώσεις που αφορούν στα θέματα τα οποία αναφέρθηκαν προηγουμένως. Για τον παραπάνω λόγο τηρήσαμε και στην έκδοση αυτή την ίδια αρχή που είχαμε εφαρμόσει και στο προηγούμενο δίτομο έργο. Αποφύγαμε, δηλαδή, σε αρκετές περιπτώσεις την αναφορά πολλών λεπτομερειών, που ενδιαφέρουν, ασφαλώς, τους ειδικούς επιστήμονες, δεν έχουν, όμως, ιδιαίτερη σημασία για τους εκπαιδευτικούς και τους προπτυχιακούς φοιτητές. Καταβάλαμε, επίσης, ιδιαίτερη προσπάθεια, με στόχο να συνοψίσουμε, όσο αυτό ήταν εφικτό, το τεράστιο εύρος των γνώσεων που σχετίζονται με τα θέματα με τα οποία ασχολείται το παρόν έργο και να περιορίσουμε, όσο ήταν δυνατόν, τον όγκο του.
Όπως υποδηλώνει ο υπότιτλος του βιβλίου αυτού, έμφαση δόθηκε στην παρουσίαση των σύγχρονων απόψεων για τις διαδικασίες της μάθησης, την οργάνωση, τη διεξαγωγή και την αξιολόγηση της διδασκαλίας. Εντούτοις, για λόγους πληρότητας της παρουσίασης των εξεταζόμενων θεμάτων γίνεται συχνά αναφορά και σε παλαιότερες αντιλήψεις. Η σύγχρονη, άλλωστε, ανάλυση και ερμηνεία των ψυχοπαιδαγωγικών φαινομένων αξιοποιεί, σε πολλές περιπτώσεις, αρκετά στοιχεία αντίστοιχων προσπαθειών του παρελθόντος.

Είδατε πρόσφατα
-
ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΕΠΙΤΟΜΟ
Περισσότερα -
ESPERANZA EH162K STEREO EAPRHONES WITH MICROP...
Περισσότερα -
ΦΙΛΟΚΤΗΤΗΣ
Περισσότερα -
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2015 ΕΛΛΑΣ ΑΝΩΘΕΝ
Περισσότερα -
ΠΕΨΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ ΣΤΑ ΜΗΡΥΚΑΣΤΙΚΑ
Περισσότερα -
ΟΔΟΙΠΟΡΟΙ
Περισσότερα -
Μ ΑΓΑΠΑΣ; ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ...
Περισσότερα -
ΑΠΟΡΡΟΦΗΤΗΡΑΣ PYRAMIS CLASSIC ΚΑΜΙΝΑΔΑ ΟΒΑΛ 6...
Περισσότερα -
ΖΥΓΑΡΙΑ-ΛΙΠΟΜΕΤΡΗΤΗΣ CECOTEC CEC-04264
Περισσότερα -
ΧΡΩΜΑΤΑ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |