Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ 108112312

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 14.40 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 16.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 16.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ
108112312
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΥΡΑΝΝΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ

Παρά την πληθωρική παραγωγή κριτικών έργων για την παγκοσμιοποίηση και την ελεύθερη οικονομία της αγοράς, το ζήτημα της ατομικής ιδιοκτησίας παραμένει περίπου εκτός συζήτησης, όπως εξάλλου και οι εναλλακτικές προοπτικές που προτείνονται από τα κοινωνικά κινήματα σε ολόκληρο τον κόσμο. Κι όμως η ιδιοκτησία αποτελεί τον πυρήνα του σημερινού οικονομικού συστήματος, το οποίο δεν σέβεται ούτε την ανθρώπινη ζωή ούτε τη φύση. Εξετάζοντας σε βάθος τη νεωτερική έννοια της ατομικής ιδιοκτησίας, οι δύο συγγραφείς παρακολουθούν την ιστορική συγκρότηση της έννοιας αυτής, συνδέοντάς τη με τα σύγχρονα προβλήματα. Ξεκινώντας από τον Χομπς και τον Λοκ, δείχνουν με ποιο τρόπο η απόλυτη και ακραία μορφή της ιδιοκτησίας οδηγεί στη νεοφιλελεύθερη οικονομική λογική, που κυριαρχεί σήμερα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Οι Ντούχρο και Χινκελάμμερτ υποστηρίζουν πως ο μόνος τρόπος να αποφύγουμε την καταστροφή των ανθρώπων και της φύσης, αλλά και το αδιέξοδο της τρομοκρατίας, είναι να αναμορφώσουμε την έννοια της ιδιοκτησίας, προσαρμόζοντάς τη στις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων και στη λογική του κοινού καλού. Εξετάζουν με ποιους πρακτικούς τρόπους θα μπορούσε να οριστεί εκ νέου η έννοια και η νομική υπόσταση της ιδιοκτησίας στις διάφορες μορφές της, ιδίως όσον αφορά τα κοινά αγαθά και τα μέσα παραγωγής, εκθέτοντας τις εναλλακτικές προτάσεις των κοινωνικών κινημάτων και των Εκκλησιών.

Οι συγγραφείς, εκτός από τον ειδικό πρόλογο, προσέθεσαν στην ελληνική έκδοση και ένα επίμετρο, όπου παρουσιάζουν τις θεωρητικές και πρακτικές εξελίξεις των τελευταίων χρόνων, εστιάζοντας ιδίως στο οικουμενικό κίνημα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΡΤΟΣ ΖΩΗΣ 
Μετάφραση : ΔΡΙΤΣΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ, ΣΠΑΘΑΡΑΚΗΣ ΚΩΣΤΑΣ 
Σελίδες : 344 
ISBN : 978-960-8053-42-7 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2013 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση