\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΕ ΚΡΙΣΗ
(108109882)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
1984-1994 Η ΠΡΩΤΗ 10/ΤΙΑ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ Αυτοί που έχουν χρέος να στηρίξουν τον θεσμό του σχολικού συμβούλου, καίριο μέτρο για τον εκδημοκρατισμό του σχολείου, με τη στάση τους τον υποβαθμίζουν εξακολουθητικά και τον οδηγούν σε κρίση. Τον υποβαθμίζει η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΠΘ με τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις στην έκδοση των σχετικών Π.Δ., τη χάραξη προσωπικής πολιτικής στη θέση της κυβερνητικής και με την ατολμία της να πάρει κρίσιμες αποφάσεις. Τον εγκαταλείπει ουσιαστικά με «τα πρώτα σύννεφα στο κατώφλι του βρεφοκομείου» (Θ.Γέρου, 1989). Η έλλειψη πολιτικής βούλησης και οι εσφαλμένοι πολιτικοί χειρισμοί παρέχουν στον εκπαιδευτικό συνδικαλισμό το δικαίωμα να αναγορεύει την αποτροπή της ατομικής αξιολόγησης σε πρωταρχικής προτεραιότητας εκπαιδευτικό ζήτημα και να τη θεωρεί αποκλειστική, εσωτερική του υπόθεση. Τον οδηγούν σε κρίση οι νομάρχες που δεν διαθέτουν χρόνο να ασχοληθούν με την ουσία του και ασχολούνται μόνο με τα διοικητικά ζητήματα της εκπαίδευσης. Τον φθείρουν οι προϊστάμενοι εκπαίδευσης που περπατούν τα γνώριμα μονοπάτια του διοικητισμού. Υιοθετούν, οι περισσότεροι, έμπρακτες συμπεριφορές κρυφής ή απροκάλυπτης, συγκαλυμμένης ή φανερής αντίθεσης και υπονόμευσης του έργου των σχολικών συμβούλων και του ρόλου τους. Τον παραγνωρίζει η ωφελιμιστική αντίληψη πολλών εκπαιδευτικών που κοιτάζουν ό, τι τους βολεύει καλύτερα, θεωρώντας τα πράγματα απογυμνωμένα από την εκπαιδευτική - παιδαγωγική τους διάσταση. Η συμβουλευτική καθοδήγηση θεωρείται λιγότερο αναγκαία και ωφέλιμη και περιέρχεται σε δεύτερη μοίρα. Άλλωστε, τα άμεσα υπηρεσιακά ζητήματα που τους αφορούν - τοποθέτηση, απόσπαση, μετάθεση, άδεια απουσίας κλπ - γνωρίζουν πως θα τα λύσει η διοίκηση και όχι ο σχολικός σύμβουλος. Οι σχολικοί σύμβουλοι, ουσιαστικά έξω από τη συμπλοκή των παραγόντων που καταδικάζει τον θεσμό σε πολύσημη κρίση, είναι αυτοί που υφίστανται τις συνέπειές της. Η ευθύνη που τους αναλογεί είναι ότι δέχονται να παρακολουθούν παθητικά την πορεία της φθοράς του, εγκλωβισμένοι σε μια κατάσταση εσωστρέφειας. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|