Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 108109694

Παράδοση σε 4-6 μέρες

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Ο συλλογικός αυτός τόμος φιλοδοξεί να καλύψει ουσιώδη κενά στη μελέτη της σύγχρονης ελληνικής δημοσιογραφίας και διαφήμισης. Συγκεντρώνει 19 άρθρα που ανιχνεύουν το συμφραστικό, πολιτισμικό και ιδεολογικό πλαίσιο, τα οργανωτικά πρότυπα, τις στρατηγικές λόγου και το ύφος πολλών ειδών της έντυπης και τηλεοπτικής δημοσιογραφίας.
Σε ορισμένες περιπτώσεις ο άξονας της ανάλυσης δεν είναι το είδος λόγου αλλά οι γλωσσικές αναπαραστάσεις φαινομένων που συνδέονται στενά με τον λόγο των μέσων ενημέρωσης, όπως οι γλωσσικές ιδεολογίες, η χρήση των πηγών ή η διαχείριση του διαδικτύου ως νέου διαύλου επικοινωνίας και ενημέρωσης. Επίσης, μελετώνται γλωσσικές ιδιαιτερότητες και είδη του διαφημιστικού λόγου. Τέλος, φωτίζεται με επάρκεια και η ταυτότητα του "ελληνικού παραδείγματος": η αναπόφευκτη στοίχισή του σε επαγγελματικές παραδόσεις της μητροπολιτικής Δύσης - εσχάτως και στην "οικουμενικότητα" του παγκόσμιου ιστού - αλλά και η εθνική και πολιτισμική ιδιοπροσωπία του.
Ο επιμελητής του τόμου είναι επίκουρος καθηγητής στο Τμήμα Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Α.Π.Θ.

Εκδότης : | ΙΔΡΥΜΑ ΜΑΝΟΛΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ |
Σελίδες : | 632 |
ISBN : | 978-960-231-126-4 |
Σχήμα : | 17Χ24 |
Μήνας έκδοσης : | Δεκέμβριος |
Έτος έκδοσης : | 2008 |

Είδατε πρόσφατα
-
Ο ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Περισσότερα -
ΔΙΑΚΟΠΕΣ Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Περισσότερα -
NEW FIRST CERTIF ENGL 1 CASS
Περισσότερα -
ΠΡΙΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΔΕΝ ΕΒΛΕΠΕΣ
Περισσότερα -
ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΣΜΟ
Περισσότερα -
20 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΑ 180 ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤ...
Περισσότερα -
ΕΦΗΒΕΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΓΕΙΑ
Περισσότερα -
ΜΕ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΦΑΚΟ ΜΟΥ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΖΩΑ
Περισσότερα -
ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟΝ
Περισσότερα -
ΑΝΕΚΔΟΤΟΛΟΓΙΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΣΑΚ ΝΟΡΙΣ 2012
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |