Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΤΑΞΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 108109622

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΤΑΞΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΤΑΞΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
108109622
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ

Σε αυτό το βιβλίο παρουσιάζεται ένα μοντέλο κοινωνικών προσομοιώσεων που φιλοδοξεί να προσεγγίσει την κοινωνική πραγματικότητα κάτωθεν (Bottom-Up) και να αναδείξει την προκύπτουσα πολυπλοκότητα από μια δυναμική οπτική. Η κοινωνική δυναμική σαν αυτόνομο ερώτημα ανεξαρτητοποιημένο από την πρόβλεψη στατικών καταστάσεων καθορίζοντας τα κριτήρια της δυναμικής εκτίμησης τόσο ενός συγκεκριμένου κοινωνικού συστήματος αλλά και ενός ατόμου σε ένα δεδομένο κοινωνικό σύστημα: ευστάθεια/αστάθεια του συστήματος με την λογική της ευαισθησίας στις αρχικές συνθήκες (Εκθέτες Lyapunov) και την εντροπία/αυτό-οργάνωση του συστήματος.

Μετά από την παραμετροποίηση του συστήματος, κάνουμε εκτενείς δοκιμές σε σχέση τόσο με την προσωπικότητα των δραστών όσο και με την τοπολογία (δομή) επικοινωνίας μεταξύ τους.

Χρησιμοποιούμε τριών ειδών δίκτυα επικοινωνίας:
1. Τα δίκτυα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά συμμετρίας όπως το πλήρες, τα κυψελοειδή αυτόματα, το τρίγωνο Sierpinski και το άστρο.
2. Τα τυχαία δίκτυα με διαφορετικές πυκνότητες και
3. τα δίκτυα "μικρού κόσμου".

Επίσης, εξετάζουμε την σχέση μεταξύ δομικής κεντρικότητας (κεντρικότητα στο δίκτυο) και της δυναμικής σπουδαιότητας θέσης (προσωπικότητα δραστών σε συγκεκριμένες θέσεις του δικτύου). Με βάση πειραματικά πρωτόκολλα, αναζητείται το κατώφλι της αστάθειας για ένα σταθερό σύστημα τόσο ως προς την δομή όσο και σε σχέση με την προσωπικότητα των δραστών. Τέλος, παρουσιάζονται διεξοδικά τρία σημαντικά συμπερασματικά στοιχεία του μοντέλου:
1. η διάρθρωση μεταξύ μίκρο και μακρό,
2. η ικανή και αναγκαία διαφοροποίηση μεταξύ δραστών που οδηγεί το μοντέλο σε μια μη-αναστρέψιμη δυναμική πορεία, και
3. ο συντελεστής Κ ως κύριος "υπεύθυνος" της αυξημένης αστάθειας στα κοινωνικά συστήματα. Γίνεται αναφορά στις προοπτικές του μοντέλου και τοποθετούμε τις αρχές για εμπειρικές έρευνες ως προς την επαλήθευση των ευρημάτων μας στον πραγματικό κόσμο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 152 
ISBN : 978-960-02-2830-4 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : ΠΟΛΥΠΛΟΚΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2013 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση