ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΑΣ 108109262

Εξαντλημένο
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
Το βιβλίο «Διοίκηση Μάρκας - Σύγχρονες Στρατηγικές» βασίζεται στη 4η έκδοση του αγγλικού best seller, η οποία είναι πλήρως επικαιροποιημένη, ανανεωμένη και εμπλουτισμένη. Έχει προσαρμοστεί ώστε να αντανακλά θέματα όπως ο ανταγωνισμός των μαρκών χαμηλού κόστους, θέμα που απασχολεί τις μάρκες παγκόσμια. Επίσης περιλαμβάνει ένα πλούσιο περιεχόμενο σχετικά με το σύγχρονο υπερ-ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπως:
Το βιβλίο αυτό έχει καθιερωθεί από την πρώτη έκδοση του ως σημείο αναφοράς στη Διοίκηση Μάρκας για την εκπαίδευση φοιτητών και στελεχών επιχειρήσεων με τις πιο σύγχρονες οπτικές στο αντικείμενο αυτό. Προσεγγίζει το θέμα μέσω της αλληλεπίδρασης μεταξύ της επιχειρηματικής στρατηγικής και της στρατηγικής μάρκας, συνδέοντας τις αποφάσεις που αφορούν στη Διοίκηση Μάρκας με ευρύτερες στρατηγικές ανάπτυξης. Ανεξάρτητα με το αν ο αναγνώστης είναι φοιτητής ή αποτελεί μέλος μιας δυναμικής επιχείρησης, θα τον βοηθήσει ιδιαίτερα στην δημιουργία και ανάπτυξη ισχυρών τοπικών ή παγκόσμιων Μαρκών.

Είδατε πρόσφατα
-
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΑΡΚΑΣ
Περισσότερα -
ΤΟ ΥΦΑΣΜΑΤΑΚΙ
Περισσότερα -
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΓΕΝΕΤΙΚΗ
Περισσότερα -
ΙΣΤΟΡΙΑ Δ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ+ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ
Περισσότερα -
COMPANION WORLD CLASS 3
Περισσότερα -
ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΑΡΘΟΥΡΟΣ
Περισσότερα -
ΚΒΕΛΛΕΝΣΤΡΑΣΕ 2 ΓΕΡΜΑΝΙΑ 1960-1974 ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ...
Περισσότερα -
THE ADVENT.SHERLOCK HOLMES
Περισσότερα -
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΝΟΗΣΗΣ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Περισσότερα -
ΦΥΣΙΚΗ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |