Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΙΙ-ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ MANAGEMENT
  • ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΙΙ-ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 45.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΙΙ-ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ
(108109054)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η Ε' έκδοση του βιβλίου αυτού, που πραγματεύεται τις βασικές προσεγγίσεις στη θεωρία των οργανώσεων, αποσκοπεί στην εξοικείωση των μελετητών με κρίσιμες όψεις των σύνθετων οργανώσεων στη σύγχρονη εποχή. Δεδομένου του έντονα οργανωσιακού χαρακτήρα της σημερινής κοινωνίας, η κατανόησή της και ο έλεγχος των ζητημάτων που αναδύονται σε αυτήν δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί δίχως τη συστηματική διερεύνηση του οργανωτικού φαινομένου. Για τούτους τους λόγους το βιβλίο αναφέρεται σε ορισμένα από τα δυσχερέστερα οργανωτικά και διοικητικά προβλήματα που συνήθως απαντούν στον δημόσιο, τον επιχειρηματικό και τον κοινωνικό τομέα.

Σε αντίστοιχα κεφάλαια του βιβλίου εξετάζονται διεξοδικά οι κυριότερες διαστάσεις της οργανωμένης συμπεριφοράς, όπως η άσκηση της εξουσίας και η νομιμοποίησή της, η διαδικασία της γραφειοκρατικοποίησης στα διοικητικά πεδία, η γενικότητα και η αμφισβήτηση της ιεραρχίας στη διοίκηση και τις οργανώσεις, αρχές και αξιώματα διεύθυνσης και ηγεσίας στις οργανώσεις, η συστημική προσέγγιση, η λήψη των αποφάσεων και η στοχοθεσία, η εφαρμογή και η αξιολόγηση της δημόσιας πολιτικής, καθώς επίσης η μεθοδολογία της μεταρρύθμισης και του εκσυγχρονισμού της διοίκησης και, τέλος, θέματα ηθικής και δεοντολογίας στην οργανωτική και διοικητική συμπεριφορά.

Το βιβλίο προσφέρεται για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς στα ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της χώρας, ενώ συνιστά αναλυτικό εργαλείο για την κατανόηση του οργανωσιακού φαινομένου για στελέχη της δημόσιας διοίκησης, των επιχειρηματικών οργανισμών ή των υπηρεσιών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της κοινωνίας των πολιτών.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 566 
ISBN : 978-960-445-854-7 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2013 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση