Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΘΕΩΡΙΑ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΘΕΩΡΙΑ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:25.47 € 
μόνο 22.92 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΘΕΩΡΙΑ ΜΕΓΕΘΥΝΣΗΣ
(108108897)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

Η ελληνική μετάφραση της δεύτερης αγγλικής έκδοσης ενός κλασικού συγγράμματος της βιβλιογραφίας των οικονομικών επιστημών έχει ως στόχο να φέρει το ελληνικό αναγνωστικό κοινό σε άμεση επαφή με τη σκέψη του μεγάλου στοχαστή.
Το βιβλίο ξεκινάει με την ομιλία του συγγραφέα για την αποδοχή του βραβείου Νόμπελ με τίτλο «Η θεωρία της οικονομικής μεγέθυνσης και η μετεξέλιξη της» και ακολουθούν τα έξι αρχικά κεφάλαια της πρώτης έκδοσης.
Ο Solow υποστηρίζει ότι, ακόμα και σήμερα, αυτά τα πρώτα κεφάλαια συνοψίζουν με τον καλύτερο τρόπο τη βασική θεωρία της μεγέθυνσης. Στο δεύτερο μέρος του βιβλίου ο συγγραφέας καλύπτει το σχετικά πρόσφατο κύμα έρευνας, το οποίο συχνά αναφέρεται ως «η νέα ενδογενής θεωρία της μεγέθυνσης». Ως γέφυρα ανάμεσα στα παλαιότερα και τα καινούρια κεφάλαια, ο Solow παραθέτει δοκίμιο με τον τίτλο «Ιντερμέτζο», στο οποίο μιλά γι΄αυτήν τη μετάβαση.

Εδώ αναπλάθει το υπόδειγμά του με στόχο να βοηθήσει τον αναγνώστη να συγκρίνει τις σχέσεις ανάμεσα σε όλα τα υποδείγματα. Το βιβλίο ολοκληρώνεται με την παράθεση μερικών μαθημάτων που απορρέουν από τη νέα θεωρία της μεγέθυνσης καθώς και την επισήμανση των κενών που οφείλουν να καλύψουν μελλοντικές έρευνες. Αυτή η δεύτερη έκδοση αποτελεί ένα σημαντικό ανάγνωσμα για τη μακροοικονομία και τη θεωρία μεγέθυνσης για τους φοιτητές, τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο σπουδών. Κανένα άλλο βιβλίο δεν παρέχει μια τόσο σφαιρική θεώρηση του πεδίου της μεγέθυνσης και της εξέλιξής του.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ 
Σελίδες : 335 
ISBN : 960-8396-33-6 
Σχήμα : 14Χ21 
Έτος έκδοσης : 2007 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση