ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ 108107373

Εξαντλημένο
Η διαταραχή της γραπτής έκφρασης είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των μαθησιακών δυσκολιών, με αποτέλεσμα οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες να μη μπορούν να ανταποκριθούν με επιτυχία στις εκπαιδευτικές απαιτήσεις. Επειδή η γραφή είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, για τη βελτίωσή τους προτείνονται διάφορες στρατηγικές, όπως η γνωστική στρατηγική και η τεχνική της αυτορύθμισης. Η γνωστική στρατηγική διδασκαλίας της γραφής είναι ένα πρόγραμμα με το οποίο οι μαθητές καθοδηγούνται, ώστε να πετύχουν έναν αποτελεσματικό τύπο γραφής.
Με κατάλληλες ερωτήσεις ενεργοποιείται η γνώση των μαθητών για ένα θέμα και, παράλληλα, διδάσκονται τον τρόπο οργάνωσης των ιδεών τους. Η στρατηγική αυτορύθμισης περιλαμβάνει την αυτο-διδασκαλία, την τόνωση της αυτοεκτίμησης και την αυτο-ενίσχυση, ενώ στηρίζεται στη βηματική ανάλυση των οδηγιών.

Εκδότης : | ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ |
Σελίδες : | 224 |
ISBN : | 978-960-343-982-0 |
Σχήμα : | 15Χ23 |
Σειρά : | ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
Μήνας έκδοσης : | Δεκέμβριος |
Έτος έκδοσης : | 2007 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΜΑΘ...
Περισσότερα -
ΤΑ ΟΝΤΩΣ ΟΝΤΑ
Περισσότερα -
Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΟΥ
Περισσότερα -
DAS DEUTSCHMOBIL 2 LEHRERHANDBU
Περισσότερα -
ΒΡΑΧΙΟΛΙ ΜΕ ΑΜΕΘΥΣΤΟ
Περισσότερα -
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΝΟΣ ΕΡΩΤΑ
Περισσότερα -
ΒΕΛΤΙΩΣΕ ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΣΟΥ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕ...
Περισσότερα -
ΓΕΩΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΣΕΙΣΜΩΝ
Περισσότερα -
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΜΟ...
Περισσότερα -
ΔΟΚΙΜΙΑ ΜΕΤΑΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |