ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ 108107373
Εξαντλημένο
Η διαταραχή της γραπτής έκφρασης είναι ένα από τα χαρακτηριστικά των μαθησιακών δυσκολιών, με αποτέλεσμα οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες να μη μπορούν να ανταποκριθούν με επιτυχία στις εκπαιδευτικές απαιτήσεις. Επειδή η γραφή είναι μια πολύπλοκη διαδικασία, για τη βελτίωσή τους προτείνονται διάφορες στρατηγικές, όπως η γνωστική στρατηγική και η τεχνική της αυτορύθμισης. Η γνωστική στρατηγική διδασκαλίας της γραφής είναι ένα πρόγραμμα με το οποίο οι μαθητές καθοδηγούνται, ώστε να πετύχουν έναν αποτελεσματικό τύπο γραφής.
Με κατάλληλες ερωτήσεις ενεργοποιείται η γνώση των μαθητών για ένα θέμα και, παράλληλα, διδάσκονται τον τρόπο οργάνωσης των ιδεών τους. Η στρατηγική αυτορύθμισης περιλαμβάνει την αυτο-διδασκαλία, την τόνωση της αυτοεκτίμησης και την αυτο-ενίσχυση, ενώ στηρίζεται στη βηματική ανάλυση των οδηγιών.
| Εκδότης : | ΚΥΡΙΑΚΙΔΗ ΑΦΟΙ |
| Σελίδες : | 224 |
| ISBN : | 978-960-343-982-0 |
| Σχήμα : | 15Χ23 |
| Σειρά : | ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
| Μήνας έκδοσης : | Δεκέμβριος |
| Έτος έκδοσης : | 2007 |
Είδατε πρόσφατα
-
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΜΑΘ...
Περισσότερα -
THEMES FOR PROFICIENCY + KEY
Περισσότερα -
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ
Περισσότερα -
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Περισσότερα -
ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΤΕΡΑ
Περισσότερα -
ΚΑΛΟΣ ΑΝΤΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΚΡΟΣ ΑΝΤΡΑΣ
Περισσότερα -
ΑΓΙΕΣΑ Η ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΚΟΡ
Περισσότερα -
ΜΑΖΕΣ ΚΑΙ ΕΛΙΤ ΣΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ
Περισσότερα -
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ-Ο ΠΑΡΙΣ ΚΑΙ Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕ...
Περισσότερα -
AMADEUS/LST
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


