Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΜΟΣ Β 108106211

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  ΤΟΜΟΣ Β
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 27.00 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 30.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 30.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΜΟΣ Β
108106211
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Αναπόσπαστο πλέον κομμάτι της σύγχρονης παιδικής κουλτούρας τα μέσα μαζικής επικοινωνίας απασχολούν σχεδόν καθημερινά το κοινωνικό σύνολο και τους ερευνητές και βρίσκονται στο επίκεντρο, συχνά παθιασμένων, θεωρητικών συζητήσεων και κριτικών αναλύσεων που οδηγούν σε ποικίλες και αρκετές φορές αντικρουόμενες τοποθετήσεις ως προς τις δυνατότητες που προσφέρουν για την ψυχαγωγία, την ενημέρωση και την εκπαίδευση των παιδιών, αλλά και την υγεία, τις πολιτισμικές αξίες, τις κοινωνικές νόρμες και το μέλλον τους. Σε αυτό το πλαίσιο, οτιδήποτε αφορά στη σχέση των παιδιών με τα μέσα μαζικής επικοινωνίας και ιδιαίτερα των παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας προκαλεί μεγάλο ενδιαφέρον, αλλά και προβληματισμό ταυτόχρονα.

Στο δίτομο αυτό έργο, πέρα από τις αναγκαίες θεωρητικές προσεγγίσεις που οριοθετούν το πλαίσιο στο οποίο διεξάγεται σήμερα η συζήτηση για τη σχέση των παιδιών με τα μέσα, στόχος είναι να παρουσιαστούν οι ερευνητικές προσπάθειες που γίνονται τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα και εστιάζονται σε ζητήματα που αφορούν τόσο στον ρόλο των μέσων στην καθημερινή ζωή, την ανάπτυξη και την εκπαίδευση των παιδιών όσο και στην έννοια της παιδικής ηλικίας που τα μέσα αναπτύσσουν και καλλιεργούν στην Ελλάδα.

Οι διεπιστημονικές προσεγγίσεις, που προτείνονται από έναν σημαντικό αριθμό ελλήνων ερευνητών, συνεισφέρουν -χωρίς κινδυνολογίες ή υπέρμετρες αισιοδοξίες- στο να συνδυαστούν τα κομμάτια του παζλ της πολύπλευρης και πολύπλοκης αυτής σχέσης των παιδιών προσχολικής και πρωτοσχολικής ηλικίας με τα μέσα και προσφέρουν τη δυνατότητα ευαισθητοποίησης τόσο της επιστημονικής κοινότητας όσο και του ευρύτερου κοινού πάνω σε ένα θέμα που δεν έχει τύχει ακόμη της αρμόζουσας προσοχής.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΗΡΟΔΟΤΟΣ 
Σελίδες : 316 
ISBN : 978-960-485-025-9 
Σχήμα : 15Χ24 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση