Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 108105144

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
108105144
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΣΤΙΣ BRIC ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ

Πριν από δέκα χρόνια, ο Τζιμ Ο'Νιλ έκανε μια εντυπωσιακή πρόβλεψη: Οι χώρες του G7 -συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιαπωνίας- θα σταματούσαν να αποτελούν τις οικονομικές υπερδυνάμεις του πλανήτη. Μαζί με την παγκοσμιοποίηση ανέτελλε μια νέα εποχή, στην οποία τέσσερις αναδυόμενες δυνάμεις με μεγάλους πληθυσμούς, επιταχυνόμενους ρυθμούς αστικοποίησης, υπεραφθονία πρώτων υλών και μεγάλες φιλοδοξίες -η Βραζιλία, η Ρωσία, η Ινδία και Κίνα- θα ξεπερνούσαν τις μεγαλύτερες οικονομίες της Δύσης.
Οι BRIC είχαν γεννηθεί.

Καμία άλλη οικονομική ιδέα δεν καθόρισε σε μεγαλύτερο βαθμό και με μεγαλύτερη ακρίβεια τον 21ο αιώνα. Την προηγούμενη δεκαετία, οι οικονομίες των τεσσάρων BRIC μεγεθύνθηκαν σημαντικά και πλέον συγκαταλέγονται ανάμεσα στις δέκα μεγαλύτερες οικονομίες του κόσμου. Η πρόβλεψη του Τζιμ Ο'Νιλ πυροδότησε οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές, δημιούργησε νέες πολιτικές δομές και αμφισβήτησε τον τρόπο σκέψης κορυφαίων επιχειρηματιών, κυβερνήσεων και πολιτικών.
Πώς, όμως, θα είναι το μέλλον; Μπορούν οι BRIC να διατηρήσουν τα υψηλά επίπεδα της οικονομικής μεγέθυνσής τους; Ποια άλλα έθνη θα μετατοπίσουν την οικονομική ισχύ ακόμα πιο νότια και ανατολικά;

Σε αυτό το βιβλίο-ορόσημο, ο Τζιμ Ο'Νιλ, αναλύει τις μεθόδους και τους λόγους για τους οποίους ανέπτυξε μια από τις πιο συναρπαστικές ιδέες της εποχής μας. Παρουσιάζει, επίσης, τις ''Επόμενες Έντεκα'' ταχύτατα αναπτυσσόμενες χώρες, που μπορούν να έχουν παγκόσμιο αντίκτυπο ανάλογο με εκείνον των BRIC (Μπαγκλαντές, Αίγυπτο, Ινδονησία, Ιράν, Μεξικό, Νιγηρία, Πακιστάν, Φιλιππίνες, Νότια Κορέα, Τουρκία και Βιετνάμ), και επαναπροσδιορίζει ποιες χώρες έχουν τις περισσότερες δυνατότητες να μετατραπούν σε Μεγάλες Αγορές.
Ο κόσμος χρειάζεται την οικονομική μεγέθυνση. Ο κόσμος χρειάζεται το Χάρτη της Ανάπτυξης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : Α. Α. ΛΙΒΑΝΗΣ 
Σελίδες : 287 
ISBN : 978-960-14-2557-3 
Σχήμα : 14Χ20,5 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση