Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 108104584

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 17.10 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 19.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 19.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ
108104584
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΜΜΕ

Μία εμπεριστατωμένη και ενδελεχής μελέτη της σχέσης πολιτικής και Μ.Μ.Ε., όπως αυτή διαμορφώνεται στην εποχή μας με επίκεντρο την τηλεοπτική εκφορά του γραπτού λόγου.

Η σύγχρονη πολιτική είναι κατά κύριο λόγο διαμεσολαβημένη τόσο στον τρόπο με τον οποίο επικοινωνεί τα μηνύματά της όσο και στον τρόπο με τον οποίο διαμορφώνει το περιεχόμενο και τις στρατηγικές της. Η σχέση Πολιτικής και ΜΜΕ είναι εξαιρετικά πολύπλοκη, πολυδιάστατη και πολυπαραγοντική. Τα σύγχρονα ΜΜΕ έρχονται να παρέμβουν τόσο στο στάδιο παραγωγής όσο και απεύθυνσης του πολιτικού λόγου. Επηρεάζουν την παραγωγή του πολιτικού λόγου, ο οποίος οφείλει να προσαρμοσθεί στις παραμέτρους που θέτουν τα μέσα για την παραγωγή του αλλά και την επικοινωνία του.

Στις σύγχρονες Κοινωνίες της πληροφορίας, τα ΜΜΕ εξελίχθηκαν από διαμεσολαβητές της πραγματικότητας σε διαπραγματευτές ή και κατασκευαστές της. Η προϊούσα τηλεοπτικοποίηση του πολιτικού λόγου και η ανάλυση των γνωρισμάτων του αναδεικνύει κρίσιμες πτυχές της σύγχρονης κοινωνικής και πολιτικής πραγματικότητας δομώντας, παράλληλα, τον χώρο του «πολιτικού» με έναν ιδιόμορφο τρόπο.

Η μελέτη της σχέσης πολιτικού λόγου και ΜΜΕ θέτει επί τάπητος το ερώτημα σχετικά με το ρόλο της ιδεολογίας στην παραγωγή και συγκρότηση του πολιτικού λόγου. Μέσα από την επισταμένη ανάλυση των βασικών θεωρητικών προσεγγίσεων της ιδεολογίας, η συγγραφέας καταδεικνύει τα σημεία σύνδεσης και διασύνδεσής της με τον πολιτικό λόγο, καθότι, όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, η παραγωγή του πολιτικού λόγου, «δεν συμβαίνει στο κενό, αλλά φέρει έντονα τη σφραγίδα της ιδεολογικής προδιάθεσης, τουτέστιν υπόκειται στη λογική εξυπηρέτησης συγκεκριμένων οικονομικών και εξουσιαστικών συμφερόντων.»

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ 
Σελίδες : 296 
ISBN : 978-960-458-258-7 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση