Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:36.00 € 
μόνο 32.40 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΘΕΩΡΙΑ ΤΩΝ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
(108104523)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αποτελεί ένα πλήρες και έγκυρο εγχειρίδιο που καλύπτει όλα τα θέματα φορολογίας και φορολογικής πολιτικής. Απευθύνεται σε φοιτητές οικονομικών επιστημών, αλλά και σε οικονομικούς αναλυτές ή στελέχη της διοίκησης που επιθυμούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους αναφορικά με τη θεωρία των φόρων και τη χρήση των φορολογικών «εργαλείων» ως μέσων άσκησης διαφόρων πολιτικών.

Στο πρώτο μέρος της ύλης αποσαφηνίζονται κάποιες έννοιες και διακρίσεις, αναλύονται οι στόχοι της φορολογικής πολιτικής, τα αίτια και οι συνέπειες της φοροδιαφυγής και οι λοιπές αντιδράσεις των φορολογουμένων. Παρουσιάζονται επίσης αναλυτικά οι κύριες κατηγορίες φόρων (φόροι εισοδήματος, περιουσίας, δαπάνης κ.λπ.), τα χαρακτηριστικά τους ως μέσα άσκησης φορολογικής πολιτικής και οι οικονομικές τους επιπτώσεις.

Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται θέματα εφαρμοσμένης φορολογικής πολιτικής, όπως είναι οι αρχές που πρέπει να ικανοποιούν οι φόροι που θα επιβληθούν, η επιλογή μεταξύ φόρων και τελών ως μέσων χρηματοδότησης των δημόσιων δαπανών, η πολιτική των φορολογικών κινήτρων, η φορολογική εναρμόνιση στην Ευρωπαϊκή Ένωση, η μείωση της φορολογικής επιβάρυνσης και η αύξηση των επιβαλλόμενων ποινών ως μέσων για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής, η φορολογία και ο τόπος εγκατάστασης των επιχειρήσεων, το πρόβλημα της δημοσιονομικής απορρόφησης και η αντιμετώπισή του, η φορολογία ως μέσο άσκησης κοινωνικής, στεγαστικής, περιβαλλοντικής πολιτικής κ.ά.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
Σελίδες : 560 
ISBN : 978-960-218-779-1 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση