Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
0
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΦΟΒΙΑ 108102414

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΦΟΒΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 19.17 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 21.30€ 
Προτεινόμενη λιανική 21.30 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΦΟΒΙΑ
108102414
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΙΣΟΣ ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ

Από το μοντέλο ''Τ'' μέχρι τα SUV, η Αυτο(κινητο)φοβία αποκαλύπτει ότι η επίμαχη σχέση μας με το αυτοκίνητο δεν είναι κάτι νέο. Στην πραγματικότητα, ανεξαρτήτως του αν τα αυτοκίνητα είναι δυνάμεις του καλού ή του κακού, εξετάζει τη γενικότερη φρενίτιδα για το συγκεκριμένο μέσο από τότε που αυτό εφευρέθηκε.

Σύμφωνα με τον Brian Ladd, αυτή η σχέση αγάπης και μίσους που μοιραζόμαστε με το αυτοκίνητό μας αποτελεί θεμελιώδες στοιχείο για τον ποιοτικό χαρακτήρα του αιώνα της αυτοκίνησης. Επιπλέον, κυριολεκτικά ο καθένας έχει άποψη για τα αυτοκίνητα, από τους κρυφούς υποστηρικτές των βιομηχανικών συμφερόντων, τους βαρόνους του πετρελαίου και τους ριζοσπαστικούς υπέρμαχους των ατομικών ελευθεριών που είναι υμνητικοί για το αυτοκίνητο αποκηρύσσοντας τις επιζήμιες συνέπειες από τη χρήση του, μέχρι τους τεχνοφοβικούς, τους ταμένους φίλους της φύσης, και τους γκρινιάρηδες που εκτοξεύουν κατάρες, αγνοώντας το στοιχείο της ελευθερίας και τα λοιπά προνόμια που αυτό μας προσφέρει. Επικεντρώνοντας το βλέμμα σε μεγαλουπόλεις του πλανήτη και σε χρονικές περιόδους που ποικίλλουν, από το Παρίσι της Μπελ Επόκ, τη ναζιστική Γερμανία, το μεταπολεμικό Λονδίνο, μέχρι το Λος 'Αντζελες, τη Νέα Υόρκη και τη ρυποστεφή Σανγκάη του σήμερα, ο Ladd ανατέμνει αυτή τη σχέση αγάπης και μίσους, αναγνωρίζοντας εξίσου θιασώτες και εχθρούς του αυτοκινήτου.

Ο Eisenhower, ο Χίτλερ, ο J. G. Ballard, ο OPEC, και, φυσικά, τα αυτοκίνητα, συνυπάρχουν σε ένα ζουμερό, λοξής ματιάς, ανάγνωσμα ευρέος φάσματος.

Η Αυτό(κινητο)φοβία ξεδιπλώνει με εντυπωσιακό τρόπο την ευρυμάθεια του συγγραφέα, όντας ταυτόχρονα ένα ακαταμάχητο πολιτισμικό σχόλιο, κατά βάθος ιστορικό, που διαβάζεται απνευστί.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ 
Σελίδες : 273 
ISBN : 978-960-8219-81-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : 21ΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση