ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 108101897

Παράδοση σε 2-3 μέρες

Οι συγγραφείς του συλλογικού αυτού τόμου εστιάζουν σε ένα σημείο: ότι η εκπαίδευση πρέπει να καλλιεργεί τις γνωστικές και κοινωνικοσυναισθηματικές πλευρές των παιδιών, που είναι φυσιολογικά προϊόντα της αλληλεπίδρασης μεταξύ αυτών και του περιβάλλοντος, και να ευνοεί τις συνθήκες για αυτού του είδους την επικοινωνία. Η δύναμη και η ζωντάνια μιας κοινωνίας εξαρτώνται από την ποιότητα των ανθρώπων που την απαρτίζουν, και είναι σαφές ότι η ποιότητα αυτή είναι προπάντων αποτέλεσμα της εκπαίδευσης.
Το σχολείο έχει δυνατότητες και δύναμη να αναπτύσσει υγιή περιβάλλοντα για εκπαιδευτικούς και παιδιά, και έχει τη δύναμη να επιφέρει κοινωνικές αλλαγές. Για να λειτουργήσει καλά ένα σχολείο, χρειάζεται τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος που να ενθαρρύνει την ενεργό προσήλωση σε νέες ιδέες, τη γνώση των περιπλοκών που ενυπάρχουν στην ανάπτυξη, το σεβασμό και τη εκτίμηση στο άτομο, την εμπέδωση της συνεργασίας, και όλα αυτά να συντείνουν προς τη δημιουργία μιας δημοκρατικής κοινωνίας.

Εκδότης : | ΠΑΤΑΚΗ |
Σελίδες : | 112 |
ISBN : | 978-960-600-509-1 |
Σειρά : | ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ |
Μήνας έκδοσης : | Δεκέμβριος |
Έτος έκδοσης : | 2007 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔ...
Περισσότερα -
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΝ ΕΙΚΟΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΙΩΝΑ
Περισσότερα -
HIKVISION DS-1602ZJ-POLE VERTICAL POLE MOUNT ...
Περισσότερα -
ΚΟΥΡΕΥΤΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ROWENTA TN1210
Περισσότερα -
ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΚΙΘΑΡΑ GEWA PRO ANDALUS 10A NATURAL ...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |