Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ 108101098

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 66.60 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 74.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 74.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
108101098
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η Επιχειρησιακή Οικονομική στο νέο διεθνές οικονομικό περιβάλλον συνδυάζει την οικονομική θεωρία, τις επιστήμες των αποφάσεων και διαφόρους τομείς μελέτης της διοίκησης επιχειρήσεων, ενώ εξετάζει πώς αλληλεπιδρούν μεταξύ τους καθώς μια επιχείρηση προσπαθεί να πάρει άριστες αποφάσεις διοίκησης εν όψει των περιορισμών που αντιμετωπίζει . Περιέχει 129 πραγματικές Μελέτες Περιπτώσεων (πολύ περισσότερες από άλλα βιβλία), αλλά και έξι μακροσκελέστερες, Ανακεφαλαιωτικές Μελέτες Περιπτώσεων στο τέλος καθενός από τα πέντε Μέρη του βιβλίου. Ο συγγραφέας Dominick Salvatore εντάσσει πλήρως την ύλη που αφορά τις διεθνείς επιπτώσεις των αποφάσεων μάνατζμεντ σε ολόκληρη την έκταση του βιβλίου, αντί να την κατανέμει σε ξεχωριστή ενότητα.

Το βιβλίο χωρίζεται σε πέντε μέρη. Στο 1ο Μέρος εξετάζεται το χαρακτήρας και η θεματολογία της Επιχειρησιακής Οικονομικής, αναπτύσσεται η θεωρία της επιχείρησης και επανεξετάζονται οι τεχνικές αριστοποίησης. Στο 2ο Μέρος αναλύεται η ζήτηση, ενώ στο 3ο Μέρος αναπτύσσεται η θεωρία και η μέτρηση της παραγωγής και του κόστους της επιχείρησης. Στο 4ο Μέρος συνδυάζονται η ανάλυση της ζήτησης με την ανάλυση της παραγωγής και του κόστους για να φανεί ο τρόπος με τον οποίο καθορίζονται η τιμή και το ύψος παραγωγής κάτω από ποικίλες μορφές οργάνωσης της αγοράς. Στο 5ο Μέρος εξετάζονται οι νομικές ρυθμίσεις και οι αντιμονοπωλιακοί νόμοι, ο ρόλος της κυβέρνησης στην οικονομία, η ανάλυση του κινδύνου, οι μακροχρόνιες επενδυτικές αποφάσεις και η αξιολόγηση επενδύσεων.

Η Επιχειρησιακή Οικονομική στο νέο διεθνές οικονομικό περιβάλλον αποτελεί ιδανικό βοήθημα για τα τελευταία έτη των προπτυχιακών και πτυχιακών σπουδών της Επιχειρησιακής Οικονομικής.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : GUTENBERG 
Σελίδες : 997 
ISBN : 978-960-01-1489-8 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση