Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΠΟΛΗ 15ΟΣ-19ΟΣ ΑΙΩΝΑΣ (2ΤΟΜΟΙ)
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ-ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ
  • Η ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΠΟΛΗ 15ΟΣ-19ΟΣ ΑΙΩΝΑΣ (2ΤΟΜΟΙ)
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:34.08 € 
μόνο 30.67 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΠΟΛΗ 15ΟΣ-19ΟΣ ΑΙΩΝΑΣ (2ΤΟΜΟΙ)
(108100231)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η οικονομία της πόλης και η κοινωνική δομή του αστικού πληθυσμού στα Βαλκάνια είναι προβλήματα που δεν έχουν μελετηθεί ούτε οριστεί αρκετά. Για να αναλυθούν πρέπει να χρησιμοποιηθεί ένα ογκώδες υλικό, όσο το δυνατόν ομοιόμορφο. Επιπλέον, η μελέτη αυτή, πού είναι ήδη πολύπλοκη γιατί αντιμετωπίζει τη σύγκρουση δύο τάσεων ανάπτυξης -φεουδαλικής και καπιταλιστικής- μέσα σε μία μόνο πόλη, δυσχεραίνεται ακόμη περισσότερο γιατί εμπεριέχει καί μια σύγκρουση πολιτισμών. Ο μουσουλμανικός πολιτισμός είχε την ισχυρή υποστήριξη του κράτους και ολόκληρου του πολιτικού και οικονομικού μηχανισμού των κεντρικών και τοπικών αρχών. 'Αλλα και ο πολιτισμός που βρήκαν οι Τούρκοι στα Βαλκάνια διακρινόταν από βαθιά ριζωμένες παραδόσεις και από τόσο υψηλό επίπεδο ανάπτυξης που άφησε έντονα τα ίχνη του στις νέες κοινωνικές και οικονομικές μορφές. Για να περιγράψουμε τους διαφορετικούς θεσμούς της πόλης και να διερευνήσουμε τα γεγονότα και τις διαδικασίες που ήταν εγγενείς σε ολόκληρο τον αστικό πληθυσμό, πρέπει να χρησιμοποιήσουμε πολλαπλά κριτήρια.

Οι στόχοι της μελέτης αυτής καθόρισαν τόσο το σχέδιο προσπέλασης όσο και τις μεθόδους που υιοθετήθηκαν. Πρωταρχικός στόχος ήταν να διευκρινιστούν βασικές διαδικασίες και κανονικότητες. Γι' αυτό ακριβώς χρησιμοποιήσαμε αρχειακό υλικό κατάλληλο για στατιστική επεξεργασία. Θα ήταν περιττό να τονίσουμε τη σημασία των αρχειακών σειρών και τα προτερήματά τους σε σχέση με τις αποσπασματικές και μεμονωμένες πληροφορίες.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΘΕΜΕΛΙΟ 
Σελίδες : 1026 
ISBN : 978-960-310-013-3 
Σχήμα : 14Χ21 
Σειρά : ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Έτος έκδοσης : 2003 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση