Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΚΑΙ Ο SIR WALTER SCOTT 1830-1880 108100191

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΚΑΙ Ο SIR WALTER SCOTT 1830-1880
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 10.55 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 11.72€ 
Προτεινόμενη λιανική 11.72 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΚΑΙ Ο SIR WALTER SCOTT 1830-1880
108100191
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

«Όλοι γνωρίζουν τι είναι το ιστορικό μυθιστόρημα ίσως γι' αυτό ελάχιστοι έχουν προθυμοποιηθεί να το ορίσουν εγγράφως». Με τη φράση αυτή ξεκινά το βιβλίο του ο Avrom Fleishman, ένας από τους σημαντικότερους σύγχρονους θεωρητικούς του ιστορικού μυθιστορήματος. Την ίδια αυτή φράση, λίγο αλλαγμένη, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την ελληνική πραγματικότητα: «Όλοι νομίζουν πως γνωρίζουν τι είναι το ιστορικό μυθιστόρημα γι' αυτό ελάχιστοι έχουν προσφερθεί να το ορίσουν εγγράφως».

Τι είναι όμως στην πραγματικότητα το ιστορικό μυθιστόρημα; Πότε γεννήθηκε και γιατί; Πώς το αντιλαμβάνονται οι σύγχρονοί του και τι ρόλο έπαιξε στην πορεία του μυθιστορηματικού είδους; Πώς εξελίχθηκε μετά τη μορφή που του έδωσε ο δημιουργός του, ο μεγάλος Σκωτσέζος συγγραφέας Walter Scott; Πώς το είδαν οι σημαντικοί κριτικοί του εικοστού αιώνα, όπως ο Georg Lukacs κ.ά.; Πότε έγινε γνωστό στην Ελλάδα και μέσω ποιων μεταφράσεων; Πότε γράφτηκαν τα πρώτα ελληνικά ιστορικά μυθιστορήματα και ποια πρότυπα ακολούθησαν; Ποια είναι η αναλογική σχέση του ιστορικού μυθιστορήματος με τα υπόλοιπα μυθιστορηματικά είδη στα χρόνια του ελληνικού ρομαντισμού; Ποια η σχέση του Walter Scott προς τα ελληνικά ιστορικά μυθιστορήματα που γράφτηκαν από το 1830 ως το 1880 και ποιος ο ρόλος που διαδραμάτισε στα ελληνικά γράμματα; Ποια η σχέση μερικών από τους σημαντικότερους Έλληνες πεζογράφους της περιόδου, όπως του Α.Ρ. Ραγκαβή, του Στεφάνου Ξένου και του Δημητρίου Βικέλα με το μυθιστορηματικό έργο του Scott;

Σε αυτά τα ερωτήματα και σε άλλα πολλά προσπαθεί να απαντήσει το βιβλίο αυτό, προσφέροντας ταυτόχρονα μια νέα πληρέστερη εικόνα της μέχρι πρόσφατα αχαρτογράφητης πεζογραφίας του ελληνικού ρομαντισμού.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 
Σελίδες : 336 
ISBN : 960-03-1214-1 
Έτος έκδοσης : 1994 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση