ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΤΟΜΟΣ Β ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ 108099971

Παράδοση σε 2-3 μέρες

Το βιβλίο αυτό αποτελεί σημαντική συμβολή στη μελέτη και προώθηση της παιδικής λογοτεχνίας. Επιστήμονες, καθηγητές Πανεπιστημίων που διδάσκουν την παιδική λογοτεχνία στα Παιδαγωγικά Τμήματα Δημοτικής Εκπαίδευσης και Νηπιαγωγών, καθηγητές Φιλοσοφικών Σχολών, καταξιωμένοι μελετητές της παιδικής λογοτεχνίας, νέοι ερευνητές και συγγραφείς καταθέτουν τους προβληματισμούς, τις απόψεις τους, τα αποτελέσματα των ερευνών τους τόσο σε θέματα ιστορίας και ιδεολογίας της παιδικής λογοτεχνίας, όσο και σε βασικά θεωρητικά προβλήματα και πρακτικά ζητήματα, όπως είναι η Διδακτική και η Γλώσσα της Παιδικής Λογοτεχνίας και η γενικότερη μελέτη και η έρευνά της. Σ' αυτόν τον τόμο θίγονται καίρια ζητήματα, όπως είναι ο ρατσισμός, η ψυχαναλυτική εκδοχή, οι διασκευές, οι αποδέκτες προώθησης του παιδικού βιβλίου, η παραλογοτεχνία, οι μαθητικές εφημερίδες, τα Ανθολόγια του Δημοτικού σχολείου, η συμβολή του Β. Ουγκό στην παιδική λογοτεχνία.
Υπάρχουν μελέτες που αναφέρονται στη θέση και στη σημασία της παιδικής λογοτεχνίας, τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στην ανώτατη εκπαίδευση.
Επίσης, άλλες μελέτες ασχολούνται με το παιδί ως δημιουργό κειμένων, το βιώμα, τη δημιουργία και την ιδεολογία της παιδικής λογοτεχνίας.
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται όχι μόνο στους φοιτητές των Παιδαγωγικών Τμημάτων αλλά και στους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και σ' όλους όσοι ενδιαφέρονται και αγαπούν την παιδική λογοτεχνία.

Εκδότης : | ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ |
Σελίδες : | 312 |
ISBN : | 960-03-1257-5 |
Έτος έκδοσης : | 1994 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΤΟΜΟΣ Β ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ
Περισσότερα -
Ο ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Περισσότερα -
VIVA L ITALIANO 4 20%******
Περισσότερα -
ΑΠΟΙΚΙΑ
Περισσότερα -
MICROSOFT EXCEL 2002 ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ
Περισσότερα -
ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ
Περισσότερα -
ΟΙ ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΟΙ ΤΕΧΝΙΤΕΣ
Περισσότερα -
ΒΓΑΛΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑ ΒΑΛΕ ΒΡΑΚΑΚΙ-ΜΠΛΕ
Περισσότερα -
ΜΑΝΤΙΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΦΗΝΑΚΙΑ ΤΟΜΟΣ Α
Περισσότερα -
ΒΙΟΗΘΙΚΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΝΕΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟ...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |