Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ 108097740

Παράδοση σε 4-6 μέρες

ΜΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2000
Εκκινώντας από μία απόπειρα σκιαγράφησης δύο στιγμιοτύπων εκλογικών αναμετρήσεων, των εκλογών της 31ης Μαρτίου 1946 και των εκλογών του 2000, εξετάζεται το ευρύτερο πλαίσιο, κατά το οποίο καταγράφεται ένα σχήμα λειτουργίας των πολιτικών συγκρούσεων και εισάγεται η έννοια της «καλλυντικοποίησης» (δηλαδή του μετασχηματισμού της αντίληψης της πραγματικότητας σε μία σειρά ασύνδετων εικόνων). Μέσω του μετασχηματισμού του προεκλογικού πολιτικού λόγου και των χρήσεων της διαφημιστικής επικοινωνίας, καταγράφεται η συστηματοποίηση της πολιτικής επικοινωνίας κατά τις εκλογές του έτους 2000 μέσω των αντιπαραθέσεων (debates), των «exit polls» και της αρνητικής διαφήμισης.
Η πραγματικότητα των προεκλογικών δαπανών προβολής και των σχετικών νόμων και διατάξεων εξετάζεται ως προς τις επιρροές της διαφημιστικής επικοινωνίας, πεδίο στο οποίο κυριαρχεί η τηλεόραση και οι οπτικές των ψηφοφόρων, αλλά και η επιρροή των νέων τεχνολογιών στη διαμόρφωση του προεκλογικού πολιτικού λόγου. Το βιβλίο εντάσσεται στη σειρά «Θέματα Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ» υπό τη διεύθυνση του καθηγητή Γ.Χ. Ζώτου.

Εκδότης : | UNIVERSITY STUDIO PRESS |
Σελίδες : | 84 |
ISBN : | 960-12-1203-5 |
Σχήμα : | 17Χ24 |
Σειρά : | ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ |
Έτος έκδοσης : | 2003 |

Είδατε πρόσφατα
-
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Περισσότερα -
ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΜΟΣ ...
Περισσότερα -
ΓΝΗΣΙΟ ΜΕΛΑΝΙ EPSON ΜΑΥΡΟ - BLACK ΜΕ OEM T028...
Περισσότερα -
ΚΟΣΜΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
Περισσότερα -
ESPERANZA EH142K STEREO AUDIO HEADPHONES MAUI...
Περισσότερα -
ΑΝΑΛΟΓΙΟ GEWAPURE FX WALNUT
Περισσότερα -
ΝΕΟ ΓΑΛΛΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ 4
Περισσότερα -
ROLLEI FLEXI-TRIPOD PINK
Περισσότερα -
ΜΕΣΟΤΟΙΧΙΑ
Περισσότερα -
CREATIVE ZEN STONE PLUS BUILT IN SPEAKER 2GB ...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |