Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΠΡΑΣΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ 108096817

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΠΡΑΣΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 26.28 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 29.20€ 
Προτεινόμενη λιανική 29.20 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΠΡΑΣΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
108096817
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ

Στο βιβλίο περιλαμβάνεται, ως παράρτημα, το μοντέλο του πράσινου νησιού 'Αη Στρατής, ως εφαρμογή της Πράσινης Οικονομίας στην Ελλάδα. Η προσέγγιση που ακολουθείται είναι να δημιουργηθεί ένα νησί που να είναι αύταρκες και αυτόνομο.

Ο κόσμος, όπως τον ξέρουμε πια, χρειάζεται μία νέα οικονομία. Η κλιματική αλλαγή, η ανεξέλεγκτη παγκοσμιοποίηση, όλα τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος έχουν τη ρίζα τους στο κυρίαρχο οικονομικό σύστημα. Η παγκοσμιοποιούμενη αγορά αποτελεί την επικρατούσα δύναμη στη ζωή μας, η οποία υπονομεύει την πραγματική σπουδαιότητα των ανθρώπινων κοινωνιών και του πλανήτη μας. Θέση του βιβλίου είναι ότι η κοινωνία θα πρέπει να ''ενσωματωθεί'' εντός του οικοσυστήματος και ότι οι αγορές και οι οικονομίες είναι κοινωνικές δομές, οι οποίες θα πρέπει να ανταποκρίνονται στις κοινωνικές και περιβαλλοντικές προτεραιότητες.

Το ευανάγνωστο αυτό βιβλίο, μέσα από εξαιρετικά κείμενα, όπως εκείνα των Schumacher, Robertson και Douthwaite μας παρέχει μία εισαγωγή στην πράσινη οικονομία, συμπεριλαμβανομένων των προοπτικών σε θέματα φορολογίας, πρόνοιας, χρήματος, οικονομικής ανάπτυξης και απασχόλησης. Επίσης, διερευνά τη συνεισφορά και τις απόψεις των σχολών, οι οποίες τηρούν μία κριτική σκέψη προς το κυρίαρχο νεο-κλασικό οικονομικό παράδειγμα, συμπεριλαμβανομένων του οικοφεμινισμού, των απόψεων του παγκόσμιου Νότου καθώς και των προοπτικών από πλευράς αυτοχθόνων κοινωνιών. Παρουσιάζονται παραδείγματα από αποτελεσματικές πράσινες πολιτικές που ήδη εφαρμόζονται σε όλο τον κόσμο, όπως επίσης και θέσεις για θέματα όπως είναι μεταξύ άλλων η κλιματική αλλαγή, η τοπικοποίηση, το εισόδημα των πολιτών, η οικονομική μετρησιμότητα, η οικοφορολογία και το εμπόριο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΙΔΕΡΗΣ Ι. 
Σελίδες : 310 
ISBN : 978-960-08-0532-1 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση