Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ 108096414

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 77.63 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 86.26€ 
Προτεινόμενη λιανική 86.26 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ
108096414
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΣΟΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

Η φιλοσοφία που καθοδήγησε τη συγγραφή αυτού του βιβλίου έχει δύο σκέλη. Πρώτον, η έρευνα εμπεριέχει μία διαδικασία αλληλοσχετιζόμενων δραστηριοτήτων αντί για την εφαρμογή απομονωμένων και άσχετων μεταξύ τους εννοιών και ιδεών. Οι εκπαιδευτικοί διεξάγουν έρευνα ακολουθώντας μία γενική αλληλουχία διαδικασιών - από την αρχική αναγνώριση ενός ερευνητικού προβλήματος μέχρι το γράψιμο της τελικής αναφοράς της έρευνας. Αυτό σημαίνει ότι κατανόηση της σειράς ή της αλληλουχίας των δραστηριοτήτων είναι κεντρικής σημασίας στην έρευνα. Έτσι, το βιβλίο ξεκινά με συγκεκριμένα κεφάλαια αφιερωμένα σε κάθε βήμα της διαδικασίας της έρευνας και τη συμπερίληψη εννοιών και ιδεών μέσα στα πλαίσια αυτής της διαδικασίας.

Δεύτερον, ο εκπαιδευτικός ερευνητής στις μέρες μας χρειάζεται έναν σημαντικό αριθμό προσεγγίσεων για τη μελέτη των περίπλοκων εκπαιδευτικών ζητημάτων στην κοινωνία μας. Δεν μπορούμε πλέον ως εκπαιδευτικοί, να χρησιμοποιούμε μόνο πειράματα ή δειγματοληπτικές έρευνες (surveys) για να προσεγγίσουμε τα ερευνητικά μας προβλήματα. Οι εκπαιδευτικοί σε αυτόν τον νέο αιώνα - είτε διεξάγουν έρευνες είτε διαβάζουν έρευνες για προσωπική τους ενημέρωση - πρέπει να γνωρίζουν και τις ποσοτικές και τις ποιοτικές προσεγγίσεις στην έρευνα και να κατανοούν σε βάθος το πλήθος των ερευνητικών σχεδιασμών και διαδικασιών που χρησιμοποιούνται στις μελέτες μας σήμερα. Σε κάθε βήμα της διαδικασίας της έρευνας το βιβλίο αυτό θα παρουσιάζει τόσο ποσοτικές όσο και ποιοτικές προσεγγίσεις. Σε όλα τα κεφάλαια του βιβλίου, θα επισημαίνονται οι διαφορές και οι ομοιότητες ανάμεσα στην ποιοτική και την ποσοτική έρευνα. Στο τελευταίο μέρος του βιβλίου, παρουσιάζονται οκτώ ξεχωριστοί ποσοτικοί και ποιοτικοί ερευνητικοί σχεδιασμοί ή διαδικασίες που αποτελούν το ρεπερτόριο του εκπαιδευτικού ερευνητή στις ποσοτικές, ποιοτικές και σε συνδυαστικές εφαρμογές έρευνας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΛΛΗΝ 
Σελίδες : 702 
ISBN : 978-960-697-061-0 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2012 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση