ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ 108095925
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΑΦΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ;
Στην εργασία αυτή διατυπώνουμε μια διδακτική πρόταση που απαντάει στο τετραπλό ερώτημα: α) ποια κειμενικά είδη πρέπει να διδάσκονται στο σχολείο και με ποια σειρά, β) ποιο πρέπει να είναι το περιεχόμενο, η δομή και η μορφή των διαφορετικών κειμενικών ειδών στη μαθητική τους εκδοχή, γ) ποιες διαδικασίες πρέπει να ακολουθήσουν οι μαθητές για να συνθέσουν κείμενα με τις αναμενόμενες προδιαγραφές και δ) μέσα σε τι είδους διδακτικό πλαίσιο και με ποιές μεθόδους πρέπει να διδαχθούν και να ασκηθούν οι μαθητές στα του περιεχομένου του κειμένου και των διαδικασιών της συγγραφικής σύνθεσης.
Απαντήσεις στο παραπάνω τετραπλό ερώτημα προσφέρει το κειμενοκεντρικό-διαδικαστικό μοντέλο, που βασίζεται στα πορίσματα της σύγχρονης Διδακτικής, της Κειμενογλωσσολογίας, της Ψυχολογίας του Γραπτού Λόγου και του Κοινωνικού Εποικοδομισμού. Οι αρχές και οι πρακτικές του μοντέλου είναι σύμφωνες με τα νέα Πλαίσια Προγραμμάτων Σπουδών που ισχύουν στη χώρα μας από το 1999.
Είδατε πρόσφατα
-
ΚΕΙΜΕΝΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Περισσότερα -
Η ΓΟΗΤΕΙΑ ΕΝΟΣ ΘΕΡΙΟΥ
Περισσότερα -
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΥ Η ΜΙΣΗ
Περισσότερα -
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΟΠΗ ΓΙΑ ΥΠΕΡΜΕΓΕΘΗ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΡΟ...
Περισσότερα -
ΒΛΑΣΦΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ
Περισσότερα -
Ο ΕΠΙΖΗΣΑΣ ΚΑΙ Ο ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ
Περισσότερα -
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΟΥ
Περισσότερα -
ΜΕΛΕΤΕΣ ΙΙ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
Περισσότερα -
ΠΕΡΙΛΑΙΜΙΟ GLEE MONO PINK XL (25MMX66CM)
Περισσότερα -
Η ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


