Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ 108094670

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 16.21 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 18.01€ 
Προτεινόμενη λιανική 18.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
108094670
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το βιβλίο αυτό απευθύνεται στους φοιτητές μαθημάτων τηλεπικοινωνιών και δικτύων, με επικέντρωση στη δομή και τις υπηρεσίες του Διαδικτύου, καθώς και τις υπηρεσίες των βιβλιοθηκών σε δικτυακό περιβάλλον.

Στο Κεφάλαιο 1 περιγράφονται τα βασικά στοιχεία μιας τηλεπικοινωνιακής μετάδοσης, οι τοπολογίες των τοπικών δικτύων, τα επίπεδα διασύνδεσης κατά OSI/ISO, τα πρωτόκολλα επιπέδου σύνδεσης, το μοντέλο πελάτη διακομιστή (client server) κ.λπ.

Στο Κεφάλαιο 2 περιγράφονται το περιβάλλον του Διαδικτύου και τα πρωτόκολλα λειτουργίας του, το περιβάλλον του Παγκόσμιου Ιστού, οι γλώσσες ανάπτυξης και επισημείωσης ιστοσελίδων, καθώς και οι μηχανές και υπηρεσίες αναζήτησης. Επίσης γίνεται αναφορά στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (web 2.0), όπως οι συνεργατικές, εγκυκλοπαίδειες και τα ιστολόγια, καθώς και στην τάση μετάβασης προς τον σημασιολογικό ιστό (web 3.0) και τον συμβιωτικό ιστό (web 4.0).

Στο Κεφάλαιο 3 περιγράφονται μεταξύ άλλων τα διάφορα δίκτυα βιβλιοθηκών, τα πρωτόκολλα βιβλιοθηκονομικών συστημάτων, ο ρόλος των βιβλιοθηκών ως φίλτρων ποιότητας της διαθέσιμης πληροφορίας και η δομή των ψηφιακών βιβλιοθηκών.

Αξιοσημείωτη είναι η μετατόπιση του επίκεντρου σήμερα από την πληροφορία στην επικοινωνία. Παλαιότερα υπήρχε πολύτιμο πληροφοριακό περιεχόμενο αλλά περιορισμένες δυνατότητες μετάδοσης του, ενώ σήμερα είναι διαθέσιμοι στο πλατύ κοινό ταχύτατοι μηχανισμοί πρόσβασης σε πολυπληθές και διαρκώς αυξανόμενο περιεχόμενο, του οποίου όμως η αξία είναι αμφισβητήσιμη. Στο σημείο αυτό καθίσταται πολύτιμη η συνεισφορά του ανθρώπινου εξειδικευμένου προσωπικού, των επιστημόνων της πληροφόρησης, οι οποίοι, επεκτείνοντας το έργο των βιβλιοθηκονόμων, έχουν ως έργο την οργάνωση μετα-πληροφορίας που να σχολιάζει με επιστημονικό και έγκυρο τρόπο την διαθέσιμη πληροφορία.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ 
Σελίδες : 200 
ISBN : 978-960-6759-54-3 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση