Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΩΝ 3 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ Β
ΛΕΞΙΚΑ ΛΕΞΙΚΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
  • ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΩΝ 3 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ Β
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:21.30 € 
μόνο 19.17 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΛΕΞΙΚΟ ΟΡΩΝ 3 ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑΣ Β
(108093708)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η γλώσσα δεν είναι ταξική αλλά εθνική. Χρησιμεύει για όλα τα μέλη της κοινωνίας και για όλες τις δραστηριότητές τους. Αυτό, όμως, δεν αποκλείει να χρησιμοποιείται για πολιτικά οφέλη ή για διάκριση υπεροχής της ανώτερης τάξης. Το φαινόμενο αυτό το γνώρισε η χώρα μας στην ακραία μορφή του με την τεχνητή διγλωσσία της καθαρεύουσας που είχε επιβάλει η αντίδραση. Έτσι, έμεινε έξω από τις εξελίξεις της επιστήμης της γλώσσας. Αν για ορισμένες χώρες οι εξελίξεις αυτές είχαν ενδιαφέρον θεωρητικό, για τη δική μας είχαν ενδιαφέρον πρακτικό.

Η ανάπτυξη της γλωσσολογίας παρουσίασε αιφνίδια έξαρση γύρω στα 1955. Σ αυτό συνέβαλε η επιτυχία που είχε η εφαρμογή της αντίληψης του δομισμού στο πεδίο της γλώσσας. Το αποτέλεσμα ήταν να ανεξαρτοποιηθεί η ίδια σαν επιστήμη, αλλά και να αποχωρίσει τις σημασίες από τη γλώσσα. Παράλληλα, μετέβαλε τη συσχέτιση των επιστημών και, με άξονα τη δομική γλωσσολογία, διαμορφώθηκε ένας κύκλος από θεωρίες (σημειολογία, στρουκτουραλισμός, συμβολική λογική κ.λπ.) με έντονη τάση ιδεολογικού εκλεκτικισμού. Εντούτοις, το ρεύμα αυτό δεν εμπόδισε την επιστήμη της γλώσσας να προχωρήσει στην ανάπτυξή της.

Εκτός από τη διατύπωση νέων γλωσσολογικών μοντέλων, διαμορφώθηκε ένα αντίρροπο ρεύμα από επιστήμες που ασχολήθηκαν με τη γλώσσα (ψυχολογία, λογική, κοινωνικές επιστήμες κ.ά.) και δημιούργησαν συνθετικές απόψεις. Ενισχύθηκε η δομικοσυστηματική αντίληψη για τη γλώσσα και, σε προέκταση, διερευνήθηκε η σύνδεσή της με τη σκέψη και τις σημασίες, καθώς και με τις άλλες κοινωνικές λειτουργίες. Έτσι, η σύγχρονη γλωσσολογία επιβεβαιώνει τη μαρξιστική άποψη πως η γλώσσα είναι κοινωνικό φαινόμενο και, ταυτόχρονα, μέσο έκφρασης της σκέψης. Είναι το ίδιο που επιβεβαίωσε κι η γλωσσική πολιτική στην Ελλάδα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 
Σελίδες : 320 
ISBN : 960-03-1271-0 
Έτος έκδοσης : 1994 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση