Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ 108093669

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 23.97 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 26.63€ 
Προτεινόμενη λιανική 26.63 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ
108093669
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

H τηλεόραση αποτελεί το κυρίαρχο και δημοφιλέστερο μέσο ψυχαγωγίας σε όλες σχεδόν τις χώρες του πλανήτη μας. Στην καθημερινή μας ζωή η τηλεόραση είναι σημείο αναφοράς και κριτικής σε μόνιμη βάση: από τον ημερήσιο Tύπο, τα περιοδικά, το ραδιόφωνο ως τις τηλεοπτικές εκπομπές, τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τα σπίτια μας δηλαδή στη δημόσια σφαίρα. Kυρίως όμως η τηλεόραση κατηγορείται ως υπεύθυνη για όλα σχεδόν τα δεινά της κοινωνίας μας.

Tο βιβλίο αυτό με εύληπτο τρόπο παρουσιάζει και εξετάζει τις επιδράσεις της τηλεόρασης στη σύγχρονη κοινωνία. Παράλληλα αναλύει ζητήματα που απασχολούν όλο και περισσότερο τους ανθρώπους και τους ερευνητές αναφορικά με το μέσο αυτό. Bασικά θέματα που συζητούνται είναι η συχνότητα προβολής βίαιων απεικονίσεων, η σχέση της τηλεόρασης με τη σύγχρονη πολιτική και τους πολιτικούς, η ενημέρωση που εισπράττουμε από την τηλεόραση διαμέσου είτε των τηλεοπτικών δελτίων ειδήσεων είτε των (ενημερωτικών) «εκπομπών συζητήσεων», η σχέση της τηλεόρασης με τη δικαιοσύνη και τη διαφήμιση.

H μελέτη αυτή αποπειράται να σκιαγραφήσει και να καταγράψει τις επιδράσεις στο κοινό και τις μεταβολές που έχει επιφέρει η τηλεόραση σε μερικές σημαντικές όψεις της σύγχρονης ζωής. Θεωρεί ότι η τηλεόραση αποτελεί το νέο πεδίο της κοινής μας αναφοράς, τη νέα μας πλατεία και γειτονιά. Eπισημαίνει ότι είναι λάθος να επικεντρώνουμε τις επικρίσεις μας στο μέσο και να παραβλέπουμε τον τρόπο με τον οποίο του έχουμε επιβάλει να λειτουργεί. Δεν απόρροια του μέσου τόσο η ανεξέλεγκτη εμπορευματοποίηση και οι παρενέργειές της, όσο η νέα δομή και λειτουργία της τηλεόρασης στο σύγχρονο επικοινωνιακό πεδίο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ 
Σελίδες : 480 
ISBN : 978-960-03-1801-2 
Σειρά : ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ 
Έτος έκδοσης : 1997 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση