Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 2008-2010
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 2008-2010
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:17.70 € 
μόνο 15.93 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 2008-2010
(108093066)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ

Η φετινή έκδοση της ''Κοινής Γνώμης στην Ελλάδα'' συμπίπτει με το μετεκλογικό τοπίο της χώρας όπως αυτό διαμορφώθηκε τόσο από τις βουλευτικές εκλογές του 2009 όσο και τις περιφερειακές και δημοτικές εκλογές. Οι εκλογικές αυτές αναμετρήσεις κατέγραψαν ορισμένες σημαντικές διεργασίες που συντελούνται στο εκλογικό-κοινωνικό σώμα, σημαντικότερες των οποίων είναι η σαφής εμφάνιση στοιχείων αποδόμησης των κυβερνητικών κομμάτων (ΠΑΣΟΚ - ΝΔ), η αποδυνάμωση των κομματικών στοιχίσεων σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο, καθώς και η εμφάνιση αντικομματικών και ''αντιδικομματικών'' συναισθημάτων.

Οι μελέτες του τόμου που στηρίζονται σε αδημοσίευτες έρευνες κοινής γνώμης αναλύουν τα νέα χαρακτηριστικά της κομματικής ψήφου και του κομματικού συστήματος, τις συνέπειες της νέας τεχνολογίας πολιτικής κινητοποίησης (blogs) για την πολιτική κουλτούρα, χαρτογραφούν τη διαιρετική τομή πόλης-υπαίθρου, παρουσιάζουν τη εικόνα του μισθωτού, όπως αυτή διαμορφώνεται από τις νέες μορφές απασχόλησης και εξετάζουν τις συνέπειες των νέων τάσεων του πολιτικού μάνατζμεντ. Τέλος, σε εκτενές άρθρο παρουσιάζονται σημαντικά στοιχεία και συμπεράσματα από όλες τις μεταπολιτευτικές εκλογές (1974-2009).

Στον τόμο συμβάλλουν οι: Χρ. Βερναδάκης, Κ. Πουλάκης, Γ. Κωνσταντινίδης, Μ. Τσακατίκα, Π. Βασιλόπουλος, Ν. Λέκκας, Γ. Παστιάδης, Γ. Κουζής, Λ. Γερμανός, Β. Χωραφάς και Ι. Αθανασάτου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΑΒΒΑΛΑΣ 
Σελίδες : 256 
ISBN : 978-960-493-005-0 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο
0.00 €

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση