Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:12.78 € 
μόνο 11.50 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
(108092985)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Β. Φιοραβάντες: Μοντέρνα αισθητική: Το πρόταγμα της απελευθέρωσης και τραγικότητας

ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ
Γ. Λαζαράτος: Η τέχνη στην εποχή της παγκοσμιοποίησης: Η πολιτική της διάσταση
Α. Μαστρογιάννη: Η διαχρονικότητα του ιμπρεσιονισμού και η συμβολή του στη μοντέρνα τέχνη
Γ. Ζιώγας: Το τέλος μιας ουτοπίας; Η επιφάνεια της αφηρημένης ζωγραφικής το 2008
Ο. Σταθάτου: Σχετικά με την προτεραιότητα του Αντικειμένου
Α. Δήμου-Τζαβάρα: Καλλιτέχνημα, «αίτια» και τύχη
Δ. Τζωρτζόπουλος: Όψεις του αισθητικού στον Hegel
Φ. Νικολόπουλος: Ο σουρρεαλισμός και η ιδέα της κοινωνικής ανατροπής

ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ
Β. Φιοραβάντες: Σκεφτόμαστε σύμφωνα με τον Χάμπερμας ή σκεφτόμαστε ενάντια στον Χάμπερμας;
Γ. Α. Μεταξάς: Αισθητικός Πολιτισμός: Αναγκαιότητα ή Ουτοπία
Γ. Σταυριανός: Μετα-κατανάλωση και διαδικτυακή δημοκρατία
Α. Μαστρογιάννη: Ο μοντερνισμός και η κοινωνική σημασία της ουτοπικής και πραγματικής τέχνης ως καθοριστικοί παράγοντες στη δομή του πολιτισμού
Κ. Ευαγγελάτος: Δομικές και λειτουργικές θέσεις και αντιφάσεις της σύγχρονης εικαστικής έκφρασης, δράσης και επικοινωνίας. Η περίπτωση της mail art
Ε. Καλεράντε: Κριτική της παγκοσμιοποίησης: Σκέψεις για το εικονιστικό υλικό
Ι. Βαμβακίδου: Διάλογος με το έργο του Β. Φιοραβάντε, Θεωρία Πολιτισμού
Ν. Χιωτίνης: Η τέχνη, η φυσική και η εικόνα του κόσμου

ΜΕΡΟΣ ΤΡΙΤΟ:
Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ, Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ, Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Β. Φιοραβάντες: Η σημασία της δημιουργίας καλοκαιρινού σχολείου με θέμα: «Η φιλοσοφία στη Μεσόγειο» Β. Γιαννακάκης: Σκέψεις για μία σύγχρονη ανοιχτή παιδεία

ΕΠΙΜΕΤΡΟ
Β. Φιοραβάντες: Κρίση της παγκοσμιοποίησης: προς την αποπαγκοσμιοποίηση τέλος των διαμεσολαβήσεων;

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΗΣΙΔΕΣ 
Σελίδες : 174 
ISBN : 978-960-9488-09-9 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση