ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ 108090148

Παράδοση σε 2-3 μέρες

Το Στρατηγικό Αθλητικό Μάρκετινγκ είναι ένα περιεκτικό εργαλείο για τους σπουδαστές της αθλητικής διοίκησης, καθώς επίσης και για τους εν ενεργεία αθλητικούς μάνατζερ. Ενσωματώνοντας τα μοναδικά χαρακτηριστικά του αθλητικού προϊόντος με την παραδοσιακή θεωρία του μάρκετινγκ, παρουσιάζει ένα πρότυπο του στρατηγικού αθλητικού μάρκετινγκ, αναγνωρίζοντας τις διαφορετικές αγορές για τον αθλητισμό: συμμετέχοντες, θεατές, χορηγοί, οπαδοί.
Οι περιπτωσιολογικές μελέτες και οι αθλητικές απόψεις, επιλεγμένες από παραδείγματα του διεθνούς αθλητισμού, επεξηγούν τα μοναδικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα του αθλητικού μάρκετινγκ και αναδεικνύουν το βιβλίο αυτό σε ένα πρακτικό εργαλείο και ένα θεωρητικό οδηγό του αθλητικού μάρκετινγκ διεθνώς.

Είδατε πρόσφατα
-
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ...
Περισσότερα -
ΑΜΟΡΓΟΣ
Περισσότερα -
Ο CARL ROGERS ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΩΡΙ...
Περισσότερα -
Η ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΔΕΛΦΙΝΙΩΝ
Περισσότερα -
SONY CYBERSHOT DSC-W830 PINK
Περισσότερα -
Η ΑΝΤΑ ΛΕΒΑΝΤΑ ΣΤΟ ΑΝΘΟΠΩΛΕΙΟ
Περισσότερα -
ΣΙΓΑ ΤΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ
Περισσότερα -
ΠΥΡΡΟΣ Ο ΣΚΑΝΤΖΟΧΟΙΡΟΣ
Περισσότερα -
ΒΑΛΙΤΣΑ ΚΑΜΠΙΝΑΣ SAMSONITE FUZE SPINNER 55/20...
Περισσότερα -
ΣΕΤ ΣΛΙΠΑΚΙΑ BENETTON BOY UNDER ΛΕΥΚΟ/ΜΠΛΕ 2Τ...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |