Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΑΧ ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ! 108090055

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΑΧ ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ!
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 20.70 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 23.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 23.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΑΧ ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ!
108090055
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΤΗ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

Κάθε ένας από εμάς μπορεί να θυμηθεί γνωστά παραμύθια, ταινίες, μυθιστορήματα και άλλες λογοτεχνικές ιστορίες που υπήρξαν σημαντικές για τη ζωή του. Η Μπριγκίτε Γκρος και ο Γιάκομπ Σνάιντερ μας δείχνουν στο βιβλίο τους, ότι τέτοιες ιστορίες συχνά καθρεφτίζουν σημαντικά περιστατικά και πεπρωμένα της οικογένειας. Μας δίνουν μία ένδειξη από τα ασυνείδητα προσωπικά Σχέδια Ζωής, τα οποία ήδη από μικρά παιδιά δημιουργούμε για τη ζωή μας, συμπεριλαμβανομένων και των γεγονότων, αλλά και του πεπρωμένου της οικογένειάς μας. Μέσα από την ψυχοθεραπευτική εργασία με τέτοιες ιστορίες, αυτά τα Σχέδια Ζωής βρίσκουν το δρόμο της λύτρωσης από τις τυχόν εμπλοκές και τις ψυχικές τους εξαρτήσεις.

Οι συγγραφείς παρουσιάζουν αρχικά τις βάσεις της Φαινομενολογικής - Συστημικής ψυχοθεραπείας, κατά Μπερτ Χέλλινγκερ (Bert Hellinger), και συνοψίζουν τις διεργασίες οι οποίες προκύπτουν από τους Δεσμούς και τις Εμπλοκές της οικογένειας. Στη συνέχεια, στο δεύτερο και το τρίτο μέρος του βιβλίου, οι Σνάιντερ & Γκρος περιγράφουν τον τρόπο με τον οποίο η συστημική αυτή εργασία προσεγγίζει τις ιστορίες και διασαφηνίζουν, μέσα από παραδείγματα περιπτώσεων, τη συστημική ερμηνεία ορισμένων παραμυθιών, καθώς επίσης και την επενέργεια της αποκάλυψής τους.

Η ιδιαιτερότητα αυτού του βιβλίου βρίσκεται στη συστημική ερμηνεία αυτών των ιστοριών και στη σύνδεσή τους με το πεδίο προσωπικών σχέσεων του αφηγητή. Οι συγγραφείς μάς δείχνουν, μέσα από όλη αυτή τη διαδικασία, με ποιο τρόπο τέτοιες ''μαγικές'' ιστορίες, μέσα από την επανερμηνεία και το μετασχηματισμό τους, μπορούν να οδηγήσουν στη λύση.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΖΩΗΣ 
Σελίδες : 238 
ISBN : 978-960-9415-09-5 
Σχήμα : 13Χ22 
Σειρά : ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση