Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ 108089016

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 31.50 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 35.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 35.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ
108089016
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Από την αρχική ιδέα μέχρι τα εγκαίνια, τα γεγονότα που σημάδεψαν τη διαδρομή προς την υλοποίηση του νέου Μουσείου της Ακρόπολης θυμίζουν πολεμική επιχείρηση. «Δια πυρός και σιδήρου» προχώρησε το έργο, μέχρι να βρει η παραπαίουσα πορεία τον τακτικό νικηφόρο βηματισμό της.

Όλες οι φάσεις του τριαντατριάχρονου αγώνα πείθουν για τις δυσκολίες. Τέσσερις αρχιτεκτονικοί διαγωνισμοί, οκτώ νομοθετικές ρυθμίσεις, εκατό δικαστικές αποφάσεις είναι μερικοί μόνο σταθμοί. Τόνοι από μελάνι χύθηκαν για σχόλια, αντιπαραθέσεις και κριτικές. Το έργο, που ξεκίνησε ως κιβωτός προστασίας των γλυπτών από την ατμοσφαιρική ρύπανση, εξελίχθηκε σε εθνικό σύμβολο μιας ηθικής πράξης με οικουμενική σημασία.

Τώρα το κτήριο μας περιμένει ολόφωτο. Οι Κόρες μας καλοδέχονται με το μοναδικό τους μειδίαμα, οι μαρμάρινες μορφές του Παρθενώνα περιμένουν την επανένωσή τους με τους ξενιτεμένους αδελφούς τους, κι εμείς περνάμε το κατώφλι, θαμπωμένοι από την ωραιότερη έκφραση τέχνης όλων των αιώνων.

Την πολυτάραχη δημιουργία του μουσείου ξεδιπλώνει η αφήγησή μας. Με πλούσια εικονογράφηση, η ιστορία που μοιάζει με περιπετειώδες μυθιστόρημα ζωντανεύει καταστάσεις και φέρνει στη μνήμη πρόσωπα. Διαβάζοντάς την, δεν μπορεί... Κάπου θα δεις και τη Μελίνα, που οραματίστηκε το μουσείο και πάλεψε γι' αυτό, να σου κλείνει το μάτι!

Η Έρση Φιλιπποπούλου είναι αρχιτέκτων-μηχανικός (Ε.Μ.Π.) και νομικός (Πανεπιστήμιο Αθηνών). Διετέλεσε διευθύντρια Μελετών Μουσείων στο υπουργείο Πολιτισμού, καθώς και υπεύθυνη για το νέο μουσείο της Ακρόπολης επί 18 χρόνια. Έχει διδάξει στα Τμήματα Αρχιτεκτόνων των Πανεπιστημίων Πατρών και Θεσσαλονίκης και έχει εκλεγεί δύο φορές πρόεδρος της Διεθνούς Επιτροπής Αρχιτεκτονικής Μουσείων (ICAMT) του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων (ICOM). Έχει τιμηθεί με βραβείο δοκιμίου σε διαγωνισμό της ιαπωνικής κυβέρνησης, δημοσιευμένα δε άρθρα της βρίσκονται σε ελληνικά και ξένα περιοδικά και βιβλία.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ 
Σελίδες : 480 
ISBN : 978-960-7182-97-5 
Σχήμα : 26Χ20 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2011 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση