ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΥΦΕΣΗΣ 108085414

Παράδοση σε 4-6 μέρες

Ενώ οι οικονομολόγοι αντιδικούν για τις αιτίες μιας οικονομικής ύφεσης, οι μάνατζερ των επιχειρήσεων είναι υποχρεωμένοι να αντιμετωπίσουν τις συνέπειές της. Η σωστή διαχείριση των τριών μεταβλητών που επηρεάζουν την αποδοτικότητα -όγκου πωλήσεων, τιμών και κόστους- αποκτά σε τέτοιες συνθήκες ιδιαίτερη σημασία. Μέσα από μιας αποδεδειγμένης χρησιμότητας ''ολιστική'' μεθοδολογία, προτείνονται μέτρα άμβλυνσης των συνεπειών που έχει η ύφεση στα λειτουργικά αποτελέσματα της επιχείρησης, καθώς και ιδέες, προτάσεις και πολιτικές που εφαρμόζουν επιτυχημένες επιχειρήσεις για επιβίωση, βελτίωση της αποδοτικότητας και διέξοδο σε μια συντηρήσιμη ανάκαμψη-ανάπτυξη. Η εστίαση είναι σε στρατηγικούς άξονες επιλεγμένων λειτουργικών τομέων: Γενική Διοίκηση, Χρηματοοικονομικά, Πωλήσεις/Μάρκετινγκ, και Προμήθειες.
Ο αναγνώστης προσανατολίζεται μεταξύ άλλων στα παρακάτω:
Το βιβλίο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη όλων των βαθμίδων, συμβούλους επιχειρήσεων, φοιτητές, αλλά και κάθε επαγγελματία που αναζητά τεχνικές και ιδέες για τη βελτίωση της αποδοτικότητας της επιχείρησης.

Εκδότης : | ΔΙΑΥΛΟΣ |
Σελίδες : | 384 |
ISBN : | 978-960-531-272-5 |
Σχήμα : | 15,8Χ24 |
Μήνας έκδοσης : | Δεκέμβριος |
Έτος έκδοσης : | 2010 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ ΣΕ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΥΦΕΣΗΣ
Περισσότερα -
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ...
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |