Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΖΟΥΜΕ 2 Η ΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΖΟΥΜΕ 2 Η ΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:24.50 € 
μόνο 22.05 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΝΑ ΖΟΥΜΕ 2 Η ΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ
(108085003)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Όπως είχε κάνει και για τη φιλοσοφία στον πρώτο τόμο του Μαθαίνο ντας να ζούμε, που σημείωσε τεράστια εκδοτική επιτυχία, ο Λυκ Φερύ κάνει τους θεμελιώ δεις μύθους της εποχής μας προ σβάσιμους για όλους. Παρουσιάζει με τέχνη αυτές τις εκπληκτικές αφηγήσεις και αναδεικνύει με μαεστρία το βαθύ τους νόημα και τη σχέση τους με τη σημερινή εποχή.

Σχεδόν χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε, χρησιμοποιούμε δεκάδες εικόνες ή μεταφορές της αρχαιοελληνικής μυθολογίας: «πιάνω τον ταύρο από τα κέρατα», «πακτωλός» χρημάτων, πέφτω «από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη», ακολουθώ τον «μίτο της Αριάδνης», χάνομαι σε έναν «λαβύρινθο» ή έναν «δαιδαλώδη» δρόμο, γίνομαι «μήλο Έριδος», μιλάω σαν την «Κασσάνδρα» και πολλά άλλα. Είναι αδύνατον να απαριθμήσουμε όλες τις μεταφορές, μέσα στις οποίες κοιμούνται ο Ωκεανός, οι Σειρήνες, ο Τυφώνας, ο Τρίτωνας, ο Πύθωνας και τα άλλα εκπληκτικά όντα που ε πιζούν στην καθημερινή μας γλώσσα.

Αυτό το βιβλίο μάς προτείνει να τα ξυπνήσουμε, αφηγούμενοι τις καταπληκτικές ιστορίες τους. Αντίθετα ωστόσο με την επικρατούσα άποψη, η μυθολογία δεν περιορίζεται σε μια αλληλουχία «μύθων και θρύλων». Οι μεγάλοι μύθοι προτείνουν σε φιλοσοφικό επίπεδο μια πλειάδα από πολύ ουσιαστικά μαθήματα για τη ζωή και τη σοφία. Αποτελούν μια μεγαλειώδη απόπειρα να δοθούν απαντήσεις στο αρχαίο ερώτημα της «αγαθής ζωής». Η φιλοσοφία που γεννιέται στην Ελλάδα δεν είναι τίποτα άλλο παρά εκκοσμίσκευση των μηνυμάτων αυτών των μύθων, των οποίων η μελέτη είναι και απαραίτητη για την κατανόησή της.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΛΕΘΡΟΝ 
Σελίδες : 382 
ISBN : 978-960-348-212-3 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση