Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία

ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ+WEB DESIGN ΤΕΥΧΟΣ 61 108084447

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ+WEB DESIGN ΤΕΥΧΟΣ 61
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ+WEB DESIGN ΤΕΥΧΟΣ 61
108084447
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Διαβάστε σε αυτό το τεύχος:

Adobe Photoshop
What a Wonderful World!
Δημιουργία ενός πανέμορφου Πλανήτη, του Πλανήτη Γη με τη βοήθεια του εργαλείου 3D

Adobe Illustrator Vectorize it!

Άμεση μετατροπή ενός σχεδίου ή ενός λογοτύπου από μορφή εικόνας (ράστερ) σε γραμμική μορφή (vector) με σκοπό την ψηφιακή του αναπαραγωγή, την εκτύπωση/χάραξή του σε αυτοκόλλητο και γενικά την οποιαδήποτε γραφιστική επέμβαση ή εκτυπωτική διαδικασία. Ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο του Adobe Illustrator που μας λύνει τα χέρια όταν ο χρόνος για ένα προσεκτικό «ξεγύρισμα» δεν φτάνει...

Αφιέρωμα Εκτύπωση Χαρτονομισμάτων
Σας έχουν τρελάνει στις ακάλυπτες επιταγές; Νομίζετε πως μόνο το «πλαστικό χρήμα» κινείται στην αγορά; Τότε συγχαρητήρια!!!? Έχετε απόλυτη συναίσθηση για το τι ακριβώς συμβαίνει γύρω σας και δεν είναι ανάγκη να μπαίνετε στον κόπο των περιττών εξόδων για να επισκεφτείτε ψυχολόγο (αυτό το γράφουμε με μια μικρή επιφύλαξη!). Ωστόσο εμείς, για παν ενδεχόμενο, είπαμε να σας υπενθυμίσουμε την ύπαρξη των χαρτονομισμάτων καθώς επίσης να σας αναλύσουμε και τα διαφορετικά στάδια παραγωγής τους.

'Αρθρο
Πριν το Print
Ως γνωστόν, ο τροχός -στην περίπτωσή μας οι γραφικές τέχνες- έχει ήδη ανακαλυφθεί. Αυτό λοιπόν που θα κάνει τη διαφορά στα έντυπά μας, είναι η λεπτομέρεια. Μεταξύ των «λεπτομερειών»; Η σωστή επιλογή και χρήση των γραμματοσειρών, η επαγγελματική επεξεργασία των φωτογραφιών, η επιλογή του τυπογράφου, η γνώση της «συμπεριφοράς» του χαρτιού στο οποίο θα εκτυπωθεί η δουλειά μας κ.ά.

'Αρθρο
Σύνταξη βιογραφικού σημειώματος και συνοδευτικής επιστολής
Ένα καλογραμμένο και εύστοχο βιογραφικό σημείωμα, δεν αρκεί για να σας εξασφαλίσει τη θέση εργασίας που επιθυμείτε? Ωστόσο, ένα κακογραμμένο και άστοχο βιογραφικό, σίγουρα θα σας τη στερήσει!

Proof
Διαβάστε στο ένθετό μας για την ψηφιακή εκτύπωση

Μελάνια Εκτύπωσης
Γράφει ο Γιώργος Κολιαβάς
Ο σκοπός ενός μελανιού είναι να μεταδίδει πληροφορίες, δημιουργώντας μια εικόνα επάνω σε μια επιφάνεια υλικού. Η φύση της εικόνας μπορεί να ποικίλει ως προς το αντικείμενό της, κατά συνεπεία και οι επιθυμητές ιδιότητες των μελανιών είναι πολύπλοκες.

Ψηφιακή Εκτύπωση. Το Πριν, το Τώρα και το Μετά Γράφει ο Ιωάννης Αποστολάκης «Το μέλλον είναι στα ψηφιακά..» ατάκα κλασική από 55άρη τυπογράφο καθηγητή σχολής Γραφικών Τεχνών που στηριζόμενος σε μια παλιά μονόχρωμη offset σου διάβαζε το μέλλον με το τσιγάρο στο στόμα.. Δεν χρειάζεται βέβαια να είσαι καθηγητής για να γνωρίζεις ότι η ψηφιακή τεχνολογία γενικότερα και η ψηφιακή εκτύπωση ειδικότερα αποτελεί το παρόν και το μέλλον των εκτυπώσεων και ολοένα κερδίζει έδαφος στην παγκόσμια αγορά.

Ακόμη:

'Αρθρο
Μία ζωή γεμάτη Χρώμα!
Γράφει ο Ιωάννης Αποστολάκης
Όλοι, ή έστω οι περισσότεροι, στεκόμαστε κάποια στιγμή στη ζωή μας κοιτάζοντας πίσω, να δούμε από μακριά τις επιλογές μας και να τις κρίνουμε, πατάμε για λίγο το pause για να σταματήσουμε το ομολογουμένως ταχύτατο τρένο της ζωής μας και κάνουμε μία αποτίμηση των μεγάλων και σημαντικών επιλογών μας?

Έντυπη Gallery
Η στήλη αυτή, «παιδί» της Γιάννας Παναγοπούλου, συνεχίζει να μας ξαφνιάζει ευχάριστα. Εκτός του πλήθους των συμμετοχών (δεν μπορούμε δυστυχώς να τις δημοσιεύσουμε όλες), κάποιες από αυτές είναι εξαιρετικές δουλειές!
Μπράβο παιδιά, συνεχίστε να μας στέλνετε τα έργα σας!

ΝΕWS
Διαβάστε όλα τα νέα του χώρου της Γραφιστικής, της εκτύπωσης και του web design και δείτε ποιος αναγνώστης μας κέρδισε το πλήρες πακέτο του CorelDraw, προσφορά του περιοδικού μας και της program.a

«Zητείται ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ»
Βρήκαμε την αγγελία της χρονιάς. Την παρουσιάζουμε, τη σχολιάζουμε και της αφιερώνουμε ένα ολόκληρο κόμικ.

Ορολογία Γραφικών Τεχνών Γράφει ο Υπουργός

Η ορολογία των γραφικών τεχνών δεν περιορίζεται μόνο στο επιστημονικό κομμάτι αλλά και στο λεξιλόγιο που χρησιμοποιούμε καθημερινά. Το περιοδικό ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ+web design παρουσιάζει και αναλύει εκφράσεις που δεν θα βρείτε ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ+σε κανένα σοβαρό λεξικό γραφικών τεχνών. Σίγουρο αυτό

Ακόμη:
ΓΡΑΦΙΣΤΕΣ+συνεργάτες
Η δημοφιλής γελοιογραφία, η οποία κλείνει στο επόμενο τεύχος μας 12 χρόνια, με σχέδιο του Θοδωρή Τιμπιλή και κείμενο του Υπουργού

Kαλό διάβασμα!

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΓΡΑΦΙΣΤΑΣ+WEB DESIGN 
Σελίδες : 98 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση