Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ Ν ΑΚΟΥΣΕΙ 108084423

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ Ν ΑΚΟΥΣΕΙ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ Ν ΑΚΟΥΣΕΙ
108084423
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΝΑ ΑΛΗΘΙΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΘΡΙΛΕΡ

Το Κανείς δεν ήθελε ν'ακούσει αποτελεί την συναρπαστική ιστορία του Χάρι Μαρκόπολος, 3ης γενιάς Έλληνα των Η.Π.Α., μαθηματικο-οικονομικού αναλυτή και σύγχρονου ήρωα: δέκα χρόνια του πήρε, στην υποτίθεται υπερ-εποπτευόμενη αμερικανική χρηματοοικονομική αγορά, να πείσει με τις καταγγελίες του ότι ο Μπέρνι Μάντοφ, αξιοσέβαστος χρηματιστής (από τους ιδρυτές της αγοράς NASDAQ) και παράλληλα ιδιοκτήτης ενός τεράστιου επενδυτικού κεφαλαίου, ήταν στην πραγματικότητα απατεώνας.

Επί είκοσι χρόνια, τα τεράστια ποσά που του εμπιστεύονταν οι πελάτες του, οι οικονομίες της ζωής τους, χάνονταν στο πηγάδι της πυραμίδας (Ponzi scheme) που η εταιρεία του στην πραγματικότητα αποτελούσε!

Περίπου 60 δις χάθηκαν στο μεγαλύτερο οικονομικό σκάνδαλο της παγκόσμιας ιστορίας.

Είναι συγκλονιστική η περιγραφή του Μαρκόπολος για το πώς ανακάλυψε την απάτη, πώς είχε στήσει τον ιστό του ο Μάντοφ παγιδεύοντας και αποκοιμίζοντας τα θύματα του , πώς επανειλημμένα τον κατήγγειλε με τεκμήρια στην περίφημη αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς των 3000 υπαλλήλων για να λάβει ως απάντηση την πλήρη αδιαφορία - που οφειλόταν κυρίως στην τραγική, μέχρι γέλιου και δακρύων, ανικανότητά της.

Ο Μαρκόπολος αφηγείται πώς έκανε το ξεσκέπασμα του Μάντοφ σκοπό της ζωής του, μια έμμονη ιδέα με προσωπικό κίνδυνο για τον ίδιο και την οικογένεια του (όταν απειλείς να ξεσκεπάσεις μια απάτη 60 δις, όσο να 'ναι κινδυνεύεις!)

Η υπόθεση συγκλονίζει ακόμα το διεθνές οικονομικό στερέωμα, με πολλούς Έλληνες ανάμεσα στα θύματά της. Η ακρόαση του Μαρκόπολος από επιτροπή του αμερικανικού κογκρέσσου ήταν μνημειώδης, και ο συγγραφέας αναδείχτηκε σε ''ό,τι πιο κοντινό διαθέτουμε σε έναν σύγχρονο ήρωα!''

Ένα συναρπαστικό βιβλίο, σε μετάφραση του οικονομικού σχολιαστή της Καθημερινής και του ΣΚΑΙ Μπάμπη Παπαδημητρίου και της δημοσιογράφου Αλεξίας Κονάχου, απαραίτητο στον καθέναν μας που έχει αντιληφθεί πόσο όλοι είμαστε εξαρτημένοι από οικονομικούς θεσμούς που θα έπρεπε να είναι, αλλά δεν είναι, αδιάβλητοι.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ 
Σελίδες : 408 
ISBN : 978-960-481-163-9 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση