Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΝΩΣΙΑΚΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ 108083441

Χωρίς αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΝΩΣΙΑΚΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Εξαντλημένο

 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ

ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΝΩΣΙΑΚΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
108083441
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Πρόσφατες ερευνητικές εξελίξεις προσεγγίζουν την παραγωγή του γραπτού λόγου τόσο ως κοινωνιο-γνωσιακή, πολυσύνθετη, πολύπλοκη και πολυεπίπεδη διαδικασία, η οποία απαιτεί την ενορχήστρωση γνωσιακών, μεταγνωσιακών, γλωσσικών, μεταγλωσσικών, οπτικοκινητικών, κοινωνικών και πολιτισμικών γνώσεων και δεξιοτήτων όσο και ως κοινωνικοπολιτισμικά τοποθετημένη δραστηριότητα, η οποία μπορεί να ερμηνευθεί αποτελεσματικά εντός των αντίστοιχων πλαισίων. Ειδικότερα υποστηρίζεται και τεκμηριώνεται ότι μια επαρκής θεωρία μάθησης του γραπτού λόγου θα πρέπει να συνδυάζει αρμονικά τις σχετικές κοινωνιο-γνωσιακές και κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες.

Το βιβλίο Κοινωνιο-γνωσιακά πολυμεσικά περιβάλλοντα μάθησης παραγωγής γραπτού λόγου, υποστηρίζει: Πρώτον, την παραπάνω θεωρητική παραδοχή συνδυάζοντας κοινωνιογνωσιακές, κοινωνιογλωσσικές και κοινωνικοπολιτισμικές θεωρίες σχετικά με την παραγωγή του γραπτού λόγου και θεωρίες σχετικές με τον ρόλο των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας. Δεύτερον, περιγράφει τα ολικά, αναπτυξιακά, γνωσιακά και κοινωνιογνωσιακά μοντέλα παραγωγής γραπτού λόγου καθώς και τα μοντέλα υποδεξιοτήτων σχεδιασμού, καταγραφής και αναθεώρησης-βελτίωσης. Τρίτον, διερευνά τον ρόλο των πολυμέσων στη μάθηση του γραπτού λόγου και προτείνει τη χρήση τους ως έξυπνων συνεργατών που υποστηρίζουν τους μαθητές-συγγραφείς, βήμα-βήμα, ώστε να αναπτύξουν τις αναγκαίες κοινωνικοπολιτισμικά προσδιορισμένες γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις και δραστηριότητες σχετικά με την παραγωγή του γραπτού λόγου.

Το συγκεκριμένο βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων, τμημάτων ψυχολογίας και φιλολογικών τμημάτων, καθώς και σε όλους όσοι ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού. Στοχεύει να συμβάλει στον προβληματισμό, τόσο σε θεωρητικό-ερευνητικό όσο και σε εκπαιδευτικό-μαθησιακό επίπεδο, γύρω από τη μάθηση του γραπτού λόγου και τον σχεδιασμό εκπαιδευτικού λογισμικού.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : GUTENBERG 
Σελίδες : 367 
ISBN : 978-960-01-0386-0 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση