Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ 108081562

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 32.15 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 32.15€ 
Προτεινόμενη λιανική 32.15 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
108081562
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η παρούσα μελέτη αναφέρεται στα δύο πρώτα είδη ομαδικής ασφάλισης που πρωταγωνιστούν στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και αφορούν δυο περιπτώσεις ευπαθούς ασφαλισμένου, όπως είναι αφενός ο εργαζόμενος, αφετέρου ο πελάτης της τράπεζας. Σκοπός είναι να αναδειχθεί η ανάγκη προστασίας του εργαζόμενου ως ασφαλισμένου και στο πλαίσιο πλέον του Ασφαλιστικού Δικαίου.

Η ανάγκη αυτή καθίσταται επιτακτική στις ημέρες μας όχι μόνο λόγω των κοινοτικών εξελίξεων, που επιβάλλουν συγκεκριμένες υποχρεώσεις στα κράτη μέλη σε επίπεδο ΕΕ, όπως στην περίπτωση μεταβίβασης επιχείρησης, αλλά και λόγω της διαφαινόμενης ενδεχόμενης αδυναμίας του Εργατικού Δικαίου να προστατέψει στο μέλλον πλήρως τον εργαζόμενο λόγω της πρόσφατης οικονομικής κρίσης και των αλυσιδωτών συνεπειών της.

Επίσης ενδιαφέρον προκαλεί η περίπτωση του bankassurance λόγω της δυναμικής που εμφάνισε κατά την είσοδό του στην ελληνική ασφαλιστική αγορά μόλις στη χαραυγή του 21ου αιώνα χωρίς να έχει τύχει για το λόγο αυτό ουσιώδους νομολογιακής διάπλασης.

Πάντως και στα δυο είδη ομαδικής ασφάλισης που αναφέρεται η παρούσα μελέτη καταβάλλεται προσπάθεια να τονισθεί η ανάγκη προστασίας του ασφαλισμένου και μέσω του δικαίου προστασίας του καταναλωτή, διότι αυτός ως τελικός αποδέκτης της υπηρεσίας έχει πάντα την ιδιότητα του καταναλωτή.

Μια τέτοια δυνατότητα θα νομιμοποιήσει τον ασφαλισμένο ως καταναλωτή να επιδιώξει την ακύρωση ενδεχόμενων καταχρηστικών ρητρών του ομαδικού ασφαλιστηρίου, ώστε με την ακύρωσή τους να επιδιωχθεί η τήρηση εκ μέρους του ασφαλιστή χωρίς αποκλίσεις των δεσμεύσεών του που ανέλαβε από το ομαδικό ασφαλιστήριο.

Προς αυτήν άλλωστε την κατεύθυνση μόλις άρχισε να διαμορφώνεται η ελληνική νομολογία που μέχρι σήμερα αφορά μόνο την περίπτωση του bankassurance.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 307 
ISBN : 978-960-445-553-9 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση