Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 108081345

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 27.13 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 30.14€ 
Προτεινόμενη λιανική 30.14 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΣΗ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
108081345
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ένα βιβλίο εξαιρετικά επίκαιρο, χρήσιμο για την κατανόηση των κοινωνικών συγκρούσεων στη σύγχρονη Ελλάδα.

Η συλλογική δράση αναφέρεται στην επιδίωξη κοινών στόχων ή συμφερόντων από μέρους των ατόμων-φορέων μέσω δράσεων που έχουν αλληλέγγυα ή οιονεί αλληλέγγυα μορφή. Στόχος του Στέλιου Ελ. Αλεξανδρόπουλου είναι να διερευνήσει θεωρητικά τη δομή της συλλογικής δράσης στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία και να αναλύσει την ιδιαίτερη λογική που διέπει τις ιστορικά συγκεκριμένες μορφές της.

Εφαρμόζοντας μια ρηξικέλευθη μεθοδολογική πρόταση, ο συγγραφέας επιχειρεί να συνθέσει με κριτικό τρόπο τις εθνικές «ιδιαιτερότητες» με ευρύτερες θεωρητικές προσεγγίσεις. Το υλικό που αφορά στην ελληνική περίπτωση δεν αντιμετωπίζεται ως πεδίο περιγραφών, αλλά ως αφορμή για την παραγωγή θεωρητικής σκέψης, με στόχο αφενός την κριτική θεώρηση των προτάσεων που προβάλλουν με μια απαίτηση καθολικής ισχύος στον δυτικό καπιταλιστικό χώρο και αφετέρου την επανερμηνεία και ανανέωση της προβληματικής με την οποία αντιμετωπίστηκαν στον παρελθόν καίρια ζητήματα της ελληνικής κοινωνικής και πολιτικής πραγματικότητας.

Στο πρώτο μέρος του βιβλίου εξετάζεται η μεταπολεμική κοινωνική δομή συσσώρευσης και ο ρόλος που έπαιξαν στη διαμόρφωσή της οι πολιτικοϊδεολογικές και ταξικές ταυτότητες που διαμορφώθηκαν στην περίοδο του Εμφυλίου.

Στο δεύτερο μέρος αναλύεται η κρίση της μεταπολεμικής δομής συσσώρευσης, η δυσχερής και ανολοκλήρωτη πορεία μετάβασης σε μια νέα κοινωνική δομή που χαρακτηρίζει ολόκληρη τη μεταπολίτευση.

Τέλος, στο τρίτο μέρος εξετάζεται η δομή του πλουραλιστικού συστήματος, τα πολιτικά κόμματα και οι σχέσεις τους με τους πολίτες, σχέσεις που χαρακτηρίζονται από το λαϊκισμό και τη νέο-πελατειακή λογική.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
Σελίδες : 376 
ISBN : 978-960-218-681-7 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση