ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108080911

Παράδοση σε 4-6 μέρες

ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
Σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής, των καταναλωτικών προτύπων και των αγορών, η σημερινή δυναμική επιχείρηση έχει να αντιμετωπίσει ένα παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό, τόσο εντός, όσο και εκτός των συνόρων.Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται ο τρόπος λήψεως των αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, ενώ στο δεύτερο μέρος εξετάζονται διεξοδικά οι στρατηγικές προϊόντος, τιμολόγησης, δικτύων διανομής και προβολής και επικοινωνίας για διεθνείς αγορές, καθώς και οι αποφάσεις για την οργάνωση και το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούντα διεθνώς. Τέλος, στο παράρτημα του βιβλίου παρατίθεται μια εφαρμογή του συστήματος σε μια συγκεκριμένη μελέτη μικρομεσαίας ελληνικής εξαγωγικής επιχείρησης.

Είδατε πρόσφατα
-
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ LACOSTE CARNABY EVO CASUAL 317 34SPI...
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ ASICS NOVABLAST 2 COLOR INJECTION ΠΟ...
Περισσότερα -
ΟΡΚΙΣΜΕΝΗ
Περισσότερα -
ΣΤΕΓΝΩΤΗΡΙΟ HOTPOINT-ARISTON TCD G51 B (EU)
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ ADIDAS PERFORMANCE ESSENTIAL STAR II...
Περισσότερα -
1908 Η ΓΕΝΝΗΣΗ ΜΙΑΣ ΙΔΕΑΣ
Περισσότερα -
GOLDIE X STEVE X PETER=1
Περισσότερα -
ΕΥΔΟΞΟΣ Ο ΚΥΖΙΚΗΝΟΣ Ο ΑΝΔΡΑΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΘΑΛΑΣΣ...
Περισσότερα -
ΜΠΛΟΥΖΑ BODYTALK T-SHIRT ΚΟΚΚΙΝΗ (10 ΕΤΩΝ)
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |