ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108080911

Παράδοση σε 4-6 μέρες

ΓΙΑ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ
Σε μια εποχή παγκοσμιοποίησης της γνώσης, της τεχνολογίας, της παραγωγής, των καταναλωτικών προτύπων και των αγορών, η σημερινή δυναμική επιχείρηση έχει να αντιμετωπίσει ένα παγκοσμιοποιημένο ανταγωνισμό, τόσο εντός, όσο και εκτός των συνόρων.Στο πρώτο μέρος του βιβλίου αναλύεται ο τρόπος λήψεως των αποφάσεων διεθνοποίησης των δραστηριοτήτων της επιχείρησης σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, ενώ στο δεύτερο μέρος εξετάζονται διεξοδικά οι στρατηγικές προϊόντος, τιμολόγησης, δικτύων διανομής και προβολής και επικοινωνίας για διεθνείς αγορές, καθώς και οι αποφάσεις για την οργάνωση και το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούντα διεθνώς. Τέλος, στο παράρτημα του βιβλίου παρατίθεται μια εφαρμογή του συστήματος σε μια συγκεκριμένη μελέτη μικρομεσαίας ελληνικής εξαγωγικής επιχείρησης.

Είδατε πρόσφατα
-
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ NIKE AIR MAX FIT ΜΑΥΡΟ/ΓΚΡΙ
Περισσότερα -
CAMPARI MILANO BITTER 50ML
Περισσότερα -
ΣΕΤ ΦΟΥΡΝΟΣ-ΕΣΤΙΑ PITSOS PA00FF01 (PH00M00X0 ...
Περισσότερα -
ΑΡΤΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ PITSOS GBM1000W
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |