Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ 108080593

Παράδοση σε 2-3 μέρες

ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Το βιβλίο αυτό αναλύει τον ελλειπτικό, ευρηματικό και αποτελεσματικά διαφημιστικό λόγο, υπό τη μορφή και τη δομή κειμένου.
Μέσα στα πλαίσια της κειμενογλωσσολογικής προσέγγισης, με συνιστώσες τους κειμενικούς παράγοντες, επιχειρεί να αποκαλύψει και να ερμηνεύσει τις προθέσεις του διαφημιστή, όπως διαφαίνονται μέσα από τις γλωσσικές επιλογές, τη διάρθρωση των εννοιών, την προβολή των νέων πληροφοριών, τον έλεγχο των καταστάσεων και από την αναφορά σε άλλα κείμενα.
Ο τρόπος αυτός της ανάλυσης παρέχει τη δυνατότητα να αποκτήσουμε μια συνολική και όσο το δυνατόν ολοκληρωμένη εικόνα του διαφημιστικού κειμενικού είδους, με το οποίο η επαφή μας είναι καθημερινή.

Εκδότης : | GUTENBERG |
Σελίδες : | 270 |
ISBN : | 960-01-0779-4 |
Σχήμα : | 14Χ21 |
Σειρά : | ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ |
Έτος έκδοσης : | 1997 |

Είδατε πρόσφατα
-
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Περισσότερα -
EXTENSIONS 1
Περισσότερα -
ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ
Περισσότερα -
ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΒΑΚΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
Περισσότερα -
ΦΥΣΙΚΗ Ι ΜΗΧΑΝΙΚΗ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |