Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ 108080593
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΚΕΙΜΕΝΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Το βιβλίο αυτό αναλύει τον ελλειπτικό, ευρηματικό και αποτελεσματικά διαφημιστικό λόγο, υπό τη μορφή και τη δομή κειμένου.
Μέσα στα πλαίσια της κειμενογλωσσολογικής προσέγγισης, με συνιστώσες τους κειμενικούς παράγοντες, επιχειρεί να αποκαλύψει και να ερμηνεύσει τις προθέσεις του διαφημιστή, όπως διαφαίνονται μέσα από τις γλωσσικές επιλογές, τη διάρθρωση των εννοιών, την προβολή των νέων πληροφοριών, τον έλεγχο των καταστάσεων και από την αναφορά σε άλλα κείμενα.
Ο τρόπος αυτός της ανάλυσης παρέχει τη δυνατότητα να αποκτήσουμε μια συνολική και όσο το δυνατόν ολοκληρωμένη εικόνα του διαφημιστικού κειμενικού είδους, με το οποίο η επαφή μας είναι καθημερινή.
| Εκδότης : | GUTENBERG |
| Σελίδες : | 270 |
| ISBN : | 960-01-0779-4 |
| Σχήμα : | 14Χ21 |
| Σειρά : | ΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ |
| Έτος έκδοσης : | 1997 |
Είδατε πρόσφατα
-
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Περισσότερα -
ΚΑΛΣΟΝ ΜΟΥΣ SWEETY BY FANTASTIC 40DEN 01005 Μ...
Περισσότερα -
ΠΑΠΟΥΤΣΙ SUPERGA 2750-COTJ TORCHIETTO S00GL60...
Περισσότερα -
ΡΟΛΟΙ MARC ECKO E10567L1
Περισσότερα -
ΜΠΛΟΥΖΑ ΜΑΚΡΥΜΑΝΙΚΗ NAME IT NKMVUX OAKLAND UR...
Περισσότερα -
Ο ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙΟΥ
Περισσότερα -
ΔΟΝΙΑ ΜΠΑΡΜΠΑΡΑ
Περισσότερα -
ΓΥΑΛΙΝΟ ΚΑΠΑΚΙ FISSLER ΓΙΑ VITAQUICK
Περισσότερα -
ΤΡΟΦΗ SENIOR LIFESTAGES 2KG
Περισσότερα -
ΧΡΥΣΑ ΑΡΛΕΚΙΝ 1964 ΑΙΧΜΑΛΩΤΗ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


