MARKETING ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ 108079458

Παράδοση σε 4-6 μέρες

Το βιβλίο αυτό ασχολείται με τα ιδιαίτερα ζητήματα που απασχολούν το μάρκετινγκ στον κλάδο των γεωργικών προϊόντων διατροφής.
Πρόκειται για ένα βιβλίο το οποίο, μέσα από ένα πλήθος παραδειγμάτων από τον κόσμο των επιχειρήσεων του κλάδου, δίνει έμφαση στον πρακτικό προσανατολισμό της σκέψης αλλά και πυροδοτεί την στρατηγική σκέψη, και μπορεί να βοηθήσει στη λήψη αποφάσεων μπροστά στα διλήμματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου των γεωργικών προϊόντων διατροφής.
Αν και αντλεί κυρίως από την γαλλική πραγματικότητα, ο Έλληνας αναγνώστης,, θα διαπιστώσει ότι η εμπειρία από την ιδιαιτέρως ανεπτυγμένη βιομηχανία γεωργικών προϊόντων και τροφίμων στη Γαλλία μπορεί να αποδειχθεί ιδιαιτέρως χρήσιμη για την κατανόηση των διακυβευμάτων και για τον σχεδιασμό της ανάπτυξης του κλάδου στην Ελλάδα.
Κι αυτό αφενός λόγω της επιταχυνόμενης παγκοσμιοποίησης, αφετέρου γιατί και σε επίπεδο παραγωγής, και σε επίπεδο κατανάλωσης, υπάρχουν αρκετές και σημαντικές συνάφειες και αναλογίες ανάμεσα στις δύο χώρες στον τομέα αυτόν.

Είδατε πρόσφατα
-
MARKETING ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Περισσότερα -
Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΡΟΜΦΑΙΑ
Περισσότερα -
PROJECTOR OPTOMA HD26
Περισσότερα -
ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΘΕΣΜΟΙ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ
Περισσότερα -
ΑΓΙΟΝΙΚΟΔΗΜΙΚΟΝ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟΝ
Περισσότερα -
ΦΟΡΜΑ ADIDAS PERFORMANCE SPORTS JOGGER SET ΓΚ...
Περισσότερα -
A COURT OF THORNS AND ROSES 1
Περισσότερα -
ΑΝΑΔΡΟΜΗ
Περισσότερα -
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΤΗΡΑΚΙ ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ MARCUS & MARC...
Περισσότερα -
SONS AND LOVERS/N.R.4
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |