ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ 108077708
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Είναι δυνατή η αξιοποίηση της Ιστορίας των Μαθηματικών στη διδασκαλία των Μαθηματικών; Με ποιο τρόπο; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα της προσπάθειας διδακτικής αξιοποίησης της Ιστορίας στη διδακτική πρακτική; Υπάρχουν πειστικά παραδείγματα σύνδεσης διδασκαλίας και Ιστορίας των μαθηματικών;
Αυτά είναι μερικά από τα ερωτήματα που πραγματεύονται οι συγγραφείς του συλλογικού τόμου που κρατάτε στα χέρια σας.
Ο τόμος περιλαμβάνει μια συλλογή επιστημονικών άρθρων τα οποία προέκυψαν ως αποτέλεσμα σειράς διαλέξεων και Ημερίδας με θέμα τη Διδακτική Αξιοποίηση της Ιστορίας των Μαθηματικών στη Διδασκαλία, που διοργανώθηκαν πρόσφατα από την Επιστημονική Ένωση για τη Διδακτική των Μαθηματικών. Η έκδοση αυτή είναι ένα πρώτο βήμα στην υλοποίηση του κύριου στόχου της Ένωσης: στη σύνδεση θεωρίας και πράξης στο σχολικό περιβάλλον και στην προώθηση καινοτόμων διδακτικών προσεγγίσεων και πειραματισμών.
Οι συγγραφείς των άρθρων είναι έγκριτοι πανεπιστημιακοί (μαθηματικοί, ιστορικοί των μαθηματικών, παιδαγωγοί) αλλά και μάχιμοι εκπαιδευτικοί με μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές, καθώς και ερευνητικό έργο στο χώρο της Διδακτικής των Μαθηματικών. Οι εργασίες καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα σχετικών θεμάτων, όπως η αναζήτηση μεθοδολογίας, ιστορικού και διδακτικού υλικού, θεωρητικών πλαισίων και τρόπων ενσωμάτωσης της Ιστορίας στα αναλυτικά προγράμματα σπουδών, κ.λπ.
Με δεδομένο ότι η συζήτηση για τη διδακτική αξιοποίηση της Ιστορίας των Μαθηματικών απασχολεί έντονα τη διεθνή κοινότητα της Διδακτικής των Μαθηματικών την τελευταία δεκαετία, ενώ στη χώρα μας οι σχετικές συνεισφορές είναι λιγοστές, ο συλλογικός αυτός τόμος έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνική βιβλιογραφία.
Θεωρούμε ότι το σύνολο των άρθρων χαρακτηρίζεται από πρωτοτυπία, επιστημονική εγκυρότητα και, το σημαντικότερο, αφορά στην ελληνική πραγματικότητα. Απευθύνεται δε τόσο στο σύνολο των εκπαιδευτικών, όσο και σε φοιτητές Μαθηματικών και Παιδαγωγικών Τμημάτων, καθώς και σε ερευνητές της Διδακτικής των Μαθηματικών.
Είδατε πρόσφατα
-
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗ Δ...
Περισσότερα -
ΣΧΟΛΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 2011...
Περισσότερα -
ΝΟΗΣΙΣ ΤΕΥΧΟΣ 3
Περισσότερα -
ΟΣΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ
Περισσότερα -
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΣΕΠ ΘΕΟΛΟΓΩΝ
Περισσότερα -
ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΙΑΣ ΜΑΡΙ
Περισσότερα -
ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΓΑΛΟΤΣΕΣ PLAYSHOES ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΡΟΖ (EU...
Περισσότερα -
ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΚΙ ΤΟ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑΚΙ
Περισσότερα -
ΤΟ ΠΕΠΛΟ
Περισσότερα -
ΙΟΥΣΤΙΝΙΑΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΣΑΒΒΑΤΙΟΣ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


