\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ
(108076374)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Στον Γ' Τόμο της Επιστημονικής Επετηρίδας της Ψυχολογικής Εταιρείας Βορείου Ελλάδος (ΨΕΒΕ) συγκεντρώθηκαν εργασίες που παρουσιάστηκαν στο 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΨΕΒΕ, το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 21-23 Νοεμβρίου 2003 στο Βόλο. Οι εργασίες οι οποίες συμπεριλήφθηκαν έχουν ως κοινό άξονα τις εφαρμογές της ψυχολογικής και ψυχοπαιδαγωγικής γνώσης στο χώρο της εκπαίδευσης. Στόχος αυτού του συλλογικού τόμου είναι να διαφωτιστούν οι σύνθετες ενδο-ατομικές ψυχολογικές διεργασίες μαθητών/ τριών και εκπαιδευτικών, καθώς και οι μεταξύ τους αλληλεπιδράσεις, μέσω των οποίων λαμβάνει χώρα η εκπαιδευτική και η μαθησιακή διαδικασία. Συγκεκριμένα, οι μελέτες που παρουσιάζονται πραγματεύονται καίρια θέματα της σύγχρονης έρευνας, όπως το ρόλο των γνωστικών, μεταγνωστικών και θυμικών παραγόντων ως ερμηνευτικών παραγόντων της σχολικής επίδοσης, καώς και τη διερεύνηση των αντιλήψεων μαθητών/ τριών και εκπαιδευτικών για ποικίλες όψεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Αρκετές εργασίες τονίζουν τη σημασία του πλαισίου μέσα στο οποίο συντελείται η μάθηση καθώς και την αναπτυξιακή διάσταση των υπό εξέταση μεταβλητών. Έτσι, γίνεται φανερό ότι η μαθησιακή διαδικασία είναι αποτέλεσμα της συνδυασμένης δράσης ατομικών παραγόντων, αναπτυξιακών παραγόντων αλλά και παραγόντων που σχετίζονται με το πλαίσιο μάθησης και με το μαθησιακό υλικό. Στον τόμο αυτό παρουσιάζονται πρώτες οι εργασίες των προσκεκλημένων ομιλητών στο Συνέδριο, καθηγητών Ευκλείδη και Θεοδωράκη. Η εργασία της Ευκλείδη πραγματεύεται τις σχέσεις παραγόντων του θυμικού με τις διεργασίες αυτο-ρύθμισης της μάθησης και, κυρίως, με τις μεταγνωστικές διεργασίες. Πρόκειται για περιοχή που δεν έχει μελετηθεί πολύ, και τα ερευνητικά δεδομένα που παρουσιάζονται από τη συγγραφέα καταδεικνύουν ότι οι παράγοντες θυμικού, όπως η ψυχική διάθεση των μαθητών πριν από την ενασχόληση με ένα έργο, ο θυμικός χαρακτήρας των οδηγιών του έργου και η γνώση των αποτελεσμάτων επηρεάζουν άμεσα αλλά και έμμεσα μηχανισμούς που εξυπηρετούν την αυτό-ρύθμιση της δράσης, όπως τη μεταγνωστική παρακολούθηση και τις μεταγνωστικές εμπειρίες. Διαφωτίζονται, επίσης, οι σχέσεις των μηχανισμών του θυμικού με παράγοντες όπως η έννοια του εαυτού του μαθητή, καταδεικνύοντας έτσι ότι οι επιδράσεις των παραγόντων του θυμικού αφορούν όχι μόνο τις τρέχουσες διεργασίες αυτό-ρύθμισης της μάθησης αλλά και περισσότερο μακροπρόθεσμες διεργασίες. Έτσι, η μαθησιακή συνθήκη προσεγγίζεται ως μια δυναμική για το μαθητή κατάσταση με εναλλαγές και αλληλεπιδράσεις μεταξύ γνωστικών και θυμικών παραγόντων. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|