Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΧΑΡΚΟΒΟ 1943 108076144

2 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΧΑΡΚΟΒΟ 1943
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 5.51 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 6.12€ 
Προτεινόμενη λιανική 6.12 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΧΑΡΚΟΒΟ 1943
108076144
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΟΥ ΜΑΝΣΤΑΙΝ

Στις αρχές Φεβρουαρίου 1943 οι παγωμένοι άνεμοι της ρωσικής στέπας έφερναν τα πρώτα μηνύματα καταστροφής στο «χιλιόχρονο Ράιχ». Το δράμα της 6ης γερμανικής Στρατιάς στο Στάλινγκραντ είχε μόλις τελειώσει και οι 330.000 άνδρες της είχαν χαθεί οριστικά. Η απώλειά της είχε κυριολεκτικά σπάσει τη σπονδυλική στήλη του γερμανικού μετώπου. Ο άνθρωπος που επέλεξε ο Χίτλερ για να ανατρέψει τη δυσμενή κατάσταση ήταν ο Εριχ φον Μανστάιν. Στα τέλη Φεβρουαρίου, ο νεώτερος στρατάρχης της Γερμανίας εξαπέλυσε μια σφοδρή αντεπίθεση. Με αιχμή του δόρατος τις σκληροτράχηλες μονάδες των SS και με μια σειρά από επιδέξιους ελιγμούς, ο Μανστάιν κονιορτοποίησε έξι σοβιετικές στρατιές, ανακατέλαβε την πόλη του Χαρκόβου, αποκαθιστώντας με αυτό τον τρόπο, το γόητρο της Wehrmacht και αναγκάζοντας τους Σοβιετικούς να αντιληφθούν το δύσκολο έργο που τους ανέμενε μέχρι την τελική επικράτηση. Εκείνο που δεν είχε συνειδητοποιήσει ο Μανστάιν ήταν ότι είχε μόλις επιτύχει την τελευταία μεγάλη νίκη της Γερμανίας.

Στον νέο αυτό τόμο της σειράς «Μεγάλες Μάχες» αναλύεται το αριστοτεχνικό γερμανικό σχέδιο το οποίο οδήγησε σε μια ανέλπιστη νίκη. Παράλληλα, αποκαλύπτεται η άγνωστη απόπειρα δολοφονίας του Χίτλερ την ίδια περίοδο κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στο Ανατολικό μέτωπο, και εξετάζονται η δράση και οι συνθήκες θανάτου του Τέοντορ Αϊκε, διοικητή της Μεραρχίας «Τοtenkopf», μιας από τις πιο επίλεκτες μονάδες των Waffen SS. Ακόμη εκτιμάται ο ρόλος του νέου άρματος Tiger στη γερμανική επικράτηση. Τέλος, περιγράφονται αναλυτικά οι αεροπορικές επιχειρήσεις των αντιμαχομένων κατά τη διάρκεια της μάχης.

Τα κείμενα εμπλουτίζονται με σπάνιο φωτογραφικό υλικό, κατατοπιστικούς χάρτες καθώς και εξαιρετικά profiles αρμάτων μάχης και αεροπλάνων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ 
ISBN : 978-960-9408-13-4 
Σειρά : ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ-ΜΕΓΑΛΕΣ ΜΑΧΕΣ 
Μήνας έκδοσης : Αύγουστος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 2

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση