ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΛΙΑΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 108075962

Παράδοση σε 4-6 μέρες

Το βιβλίο εστιάζει στη μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την ανάπτυξη και την εφαρμογή της στρατηγικής των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης. Ως παραδείγματα χρησιμοποιούνται διεθνώς γνωστές εταιρείες λιανικών πωλήσεων με στόχο να διευκολυνθεί η κατανόηση των όσων περικλείει η έννοια του στρατηγικού μάνατζμεντ λιανικών πωλήσεων, αλλά και για την ταυτόχρονη παρουσίαση μερικών βέλτιστων εφαρμογών. Ένα σημαντικό βοήθημα τόσο για τους ακαδημαϊκούς όσο και για τους μάνατζερ των επιχειρήσεων λιανικής που ενδιαφέρονται να μελετήσουν παραδείγματα επιχειρήσεων που έχουν διακριθεί στο χώρο του λιανικού εμπορίου.

Εκδότης : | ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ |
Σελίδες : | 366 |
ISBN : | 978-960-7182-20-3 |
Σχήμα : | 17Χ24 |
Έτος έκδοσης : | 2008 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΛΙΑΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
Περισσότερα -
JANSPORT ΒΑΛΙΤΣΑ 25" FOOTLOCKER ΜΠΛΕ ΚΑΡΩ 64 ...
Περισσότερα -
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΔΗΓΩ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΙΖΩ
Περισσότερα -
ΜΗΔΕΙΑ
Περισσότερα -
ΤΟ ΑΡΩΜΑ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ
Περισσότερα -
Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΙ Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ
Περισσότερα -
ENGLISH FILE 1 CL/CASS(3)
Περισσότερα -
Ο ΑΝΕΥΛΑΒΕΣΤΑΤΟΣ
Περισσότερα -
ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΣΧΟΠΟΛΗ ΣΤΟ ΜΙΣΚΟΛΤΣ ΤΗΣ ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ
Περισσότερα -
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ2 ΛΥΚΕΙΟΥ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |