Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ 108074832

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 32.17 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 35.74€ 
Προτεινόμενη λιανική 35.74 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ
108074832
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ

Η θέση ότι η παραγωγή γραπτού λόγου συνιστά μια πολιτισμικά τοποθετημένη πράξη διεπίδρασης ανάμεσα σε αναγνώστες και συγγραφείς είναι καλά εδραιωμένη στη σχετική βιβλιογραφία.

Το βιβλίο ''Ο γραπτός λόγος σε κοινωνικοπολιτισμικά πλαίσια'' πρώτον, επιβεβαιώνει τη θέση αυτή μέσα από αναλύσεις γραπτών κειμένων και διεπιδραστικών πλαισίων παραγωγής γραπτού λόγου που προέρχονται από διαφορετικά κοινωνικοπολιτισμικά εκπαιδευτικά περιβάλλοντα από τα οποία έχουμε πενιχρά δεδομένα. Δεύτερον, όλα τα κεφάλαια, μολονότι διερευνούν την κοινωνική φύση της διαδικασίας παραγωγής γραπτού λόγου, προτείνουν ποικίλες προσεγγίσεις, κάνοντας το βιβλίο αυτό πολυεπιστημονικό ως προς τη φύση του.

Τέλος, αυτό το βιβλίο εξηγεί την ποικιλομορφία των ερευνητικών προσεγγίσεων που το κάθε κεφάλαιο προτείνει, τοποθετώντας την ποικιλότητα της ορολογίας και των μεθοδολογικών πλαισίων σε ένα πιο ενοποιητικό πλαίσιο. Έτσι δημιουργείται ένα συνεκτικό γενικό πλαίσιο εντός του οποίου μπορούν να τοποθετηθούν και να αποκτήσουν νόημα διάφορες ερευνητικές προσεγγίσεις (όπως η κοινωνιογνωστική, η κοινωνιογλωσσολογική, ή έρευνα που διεξάγεται πάνω στο γραπτό λόγο ως έκθεση, η ανάλυση κειμενικών ειδών) και παιδαγωγικές πρακτικές που αναπτύσσονται για την παραγωγή γραπτού λόγου στην πρώτη και στη δεύτερη γλώσσα.

Αυτό το βιβλίο θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τους ερευνητές στους τομείς της γλωσσικής εκπαίδευσης και του γραμματισμού στην πρώτη και τη δεύτερη γλώσσα, για τους εφαρμοσμένους γλωσσολόγους που ενδιαφέρονται για το σχολικά και τα ακαδημαϊκά περικείμενα παραγωγής γραπτού λόγου, καθώς και για καθηγητές/-τριες σε προγράμματα μετεκπαίδευσης εκπαιδευτικών που διερευνούν τομείς που συναρτώνται με την παραγωγή γραπτού λόγου στην πρώτη και τη δεύτερη γλώσσα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ 
Σελίδες : 484 
ISBN : 978-960-458-017-0 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση