Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΗΜΙΕΣ 108074148

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΗΜΙΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 22.06 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 24.51€ 
Προτεινόμενη λιανική 24.51 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΕΣ ΕΠΙΔΗΜΙΕΣ
108074148
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΑΣ ΜΟΔΑ & ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΘΟΡΥΒΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ

Η μετατροπή της επιθυμίας για ένα προϊόν σε επιδημία ήταν, είναι και θα είναι πάντα όνειρο κάθε μάρκετερ. Το βιβλίο των Γιώργου Σιώμκου και Πάνου Μουρδουκούτα που μόλις κυκλοφόρησε από τις Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης εξετάζει εφτά αρχές, η εφαρμογή των οποίων γεφυρώνει το όνειρο με την πραγματικότητα, κάνοντας την επόμενη καταναλωτική επιδημία να είναι για το δικό σας προϊόν!

Πότε ένα απλό αντικείμενο στη βιτρίνα μετατρέπεται σε αντικείμενο του πόθου μας; Πότε κάτι που παρότι διαφημίζεται έξυπνα σε ακριβά μέσα μαζικής ενημέρωσης δεν «πιάνει» τις πωλήσεις που ονειρεύεται ο κατασκευαστής του; Πότε ένα διαφημιστικό μήνυμα «κολλάει» στο μυαλό μας; Πώς πείθουμε τον καταναλωτή να αγοράσει κάτι οπωσδήποτε; Πώς πλησιάζουμε τους κατάλληλους καταναλωτές την κατάλληλη στιγμή; Πώς προωθούμε μια ιδέα, ένα προϊόν, μια υπηρεσία;

Στις σελίδες του βιβλίου θα βρείτε τις απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα, μέσα από πολυάριθμα case studies και την παρουσίαση των εφτά αρχών που κάνουν τη διαφορά: (1) Αρχίστε από τον καταναλωτή (2) Γίνετε καινοτόμοι (3) Στοχεύστε τη σωστή ομάδα (4) Βρείτε το σωστό μήνυμα-σλόγκαν (5) Βρείτε το σωστό πλαίσιο (6) Ξεκινήστε μια προφορική διαφημιστική εκστρατεία (7) Μετατρέψτε τον ψίθυρο σε θόρυβο γύρω από το προϊόν.

Απολαύστε λοιπόν τις ιστορίες καταναλωτικής τρέλας και μάθετε πώς μπορούν και τα δικά σας προϊόντα να γίνουν τα αγαπημένα της αγοράς!

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ 
Σελίδες : 213 
ISBN : 978-960-351-776-4  
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2009 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση