ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ 108073737

Παράδοση σε 2-3 μέρες

Το βιβλίο αυτό καταγράφει και αναλύει τις θεωρητικές προσεγγίσεις που αναφέρονται στην τηλεοπτική συμπεριφορά του κοινού και στον τηλεοπτικό προγραμματισμό. Η μία αποτελεί συνέχεια ή συστατικό στοιχείο της άλλης, καθώς και οι δύο αποτελούν τα απαραίτητα στοιχεία για να προσελκύσει ένα τηλεοπτικό κανάλι τα μέλη ή κατηγορίες του κοινού. Κι όπως όλοι γνωρίζουμε, η οικονομική διάσταση της ιδιωτικής τηλεόρασης συνίσταται από την πώληση του τηλεοπτικού κοινού ενός προγράμματος στους διαφημιστές, καθώς όσο μεγαλύτερο είναι το κοινό, τόσο αυξάνονται οι τιμές για την αγορά διαφημιστικού χρόνου στα εν λόγω προγράμματα.
Η θεωρία και οι εφαρμογές της προσπαθούν να μειώσουν αυτή την αβεβαιότητα, καθώς ο σωστός προγραμματισμός για τις ώρες προβολής των εκπομπών είναι ένας σημαντικός παράγοντας για την προσέλκυση του τηλεοπτικού κοινού.

Εκδότης : | ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ |
Σελίδες : | 112 |
ISBN : | 960-03-3752-7 |
Έτος έκδοσης : | 2004 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΘΕΩΡΙΕΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ
Περισσότερα -
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ...
Περισσότερα -
Ο ΠΟΥΚ ΚΑΙ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
Περισσότερα -
LASER ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΩΤΟΡΙΝΟΛΑΡΥΓΓΟΛΟΓΙΑ
Περισσότερα -
ΛΥΣΙΑ ΥΠΕΡ ΜΑΝΤΙΘΕΟΥ Β ΛΥΚΕΙΟΥ+Η ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ...
Περισσότερα -
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ
Περισσότερα -
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ
Περισσότερα -
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΑΖΑ...
Περισσότερα -
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Περισσότερα -
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |