ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ 108072495

Εξαντλημένο
Η τρίτη έκδοση του βιβλίου έχει αναμορφωμένη και εκσυγχρονισμένη ύλη και σημαντική αναδιάρθρωση της δομής και της παρουσίασης του βιβλίου. Αναλύονται νέα θέματα όπως: μορφές και πεδία εφαρμογής του Μάρκετινγκ στο χώρο των υπηρεσιών Υγείας, τα συστήματα διαχείρισης πληροφοριών με τη σύγχρονη τεχνολογία, το σχεσιακό μάρκετινγκ, το Database Marketing και το CRM, παρακολουθώντας τις νέες τάσεις στην επιστήμη, στην αγορά και τις συνεχώς ανανεούμενες ανάγκες των φοιτητών και των περιγραμμάτων των μαθημάτων Μάρκετινγκ τα οποία χρησιμοποιούν το βιβλίο αυτό ως διδακτικό βοήθημα.
ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ

Εκδότης : | ΙΔΙΩΤΙΚΗ |
Σελίδες : | 531 |
ISBN : | 978-960-90674-0-9 |
Σχήμα : | 28x21 |
Μήνας έκδοσης : | Φεβρουάριος |
Έτος έκδοσης : | 2009 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |