Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
(108068501)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΣΥΓΓΕΝΙΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ

Η αποδοχή των νέων τεχνολογιών στην ανθρώπινη αναπαραγωγή έχει σημαντικές επιπτώσεις στο πώς θα σκεφτόμαστε πλέον τη συγγένεια στο μέλλον. Στα δοκίμια του βιβλίου αυτού η συγγραφέας εξετάζει τα ζητήματα που ανακύπτουν από τις πρόσφατες επιστημονικές και ευρύτερες συζητήσεις, τα οποία αγγίζουν ιδέες για τη "φύση" και τον "πολιτισμό" - έννοιες που βρίσκονται στη καρδιά της δυτικής συγγένειας και στο κέντρο της ανθρωπολογικής θεωρίας.

Οι ανατροπές που οι νέες τεχνολογίες αναπαραγωγής έχουν επιφέρει σε βαθιά ριζωμένες και ευρέως παραδεκτές κατηγορίες του ευρωαμερικανικού μοντέλου για τη συγγένεια, την ιδιότητα του προσώπου και τη φύση είναι τα κύρια θέματα που την απασχολούν.

Είναι δυνατόν για τους Ευρωαμερικανούς να παραμείνει αμετάβλητη η έννοια της συγγένειας μετά την εισαγωγή των νέων τεχνολογιών αναπαραγωγής, όταν οι τελευταίες αθετούν παραδοσιακές διακρίσεις ανάμεσα στη φυσική και στην τεχνητή αναπαραγωγή;

Και αν τελικά οι νέες τεχνολογίες αναπαραγωγής έχουν ανατρέψει παραδεδεγμένες κατηγορίες σκέψης, είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε τις νέες κατηγορίες;

Με ποιο τρόπο θα γίνει αυτή η μεταβολή και με τι κόστος;

Όλα αυτά τα θεωρητικά προβλήματα η συγγραφέας τα εξετάζει αξιοποιώντας, ως εννοιολογικό υπόβαθρο, εθνογραφικό υλικό από τη Μελανησία και πραγματολογικό υλικό από τη Βρετανία.

Το βιβλίο αυτό, το πρώτο της συγγραφέως που μεταφράζεται στα ελληνικά, απευθύνεται σε ανθρωπολόγους αλλά και γενικότερα σε κοινωνικούς επιστήμονες και σε όσους έχουν ανάλογα θεωρητικά ενδιαφέροντα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ 
Μετάφραση : ΜΠΟΥΡΛΑΚΗΣ ΑΡΗΣ 
Σελίδες : 383 
ISBN : 978-960-19-0243-2 
Μήνας έκδοσης : Ιούλιος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο
0.00 €

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση